} وقتی شکنجه گر تویی; شکنجه اشتباه نیست.. :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

وقتی شکنجه گر تویی; شکنجه اشتباه نیست..

💙 هزار بهانه آوردیم تا تو را بدهند. هزار بهانه داریم. تو را نه!

علیرضا روشن

-----------------------

💙 از تو فقط حوصله ات را داشتم!

رسول ادهمی

-----------------------

💙 روزی که بی تو شروع شود ،برای من به خیر نمیگذرد.
سارا عباسی
-----------------------
💙 قطب را می توان جهنم کرد .. پای دل اگر در میان باشد..
علیرضا آذر
-----------------------
💙دوستت دارم و همین جمله ی خبری کوتاه ،خلاصه ی تمام عاشقانه های جهان است .
سحر رستگار
-----------------------
💙چون سنگها صدای مرا گوش میکنی / سنگی و ناشنیده فراموش میکنی..
فروغ فرخزاد
-----------------------
💙و حیاتِ آدمی آن هنگام آغاز می گردد که "دوستت دارمى" می شنود که دلـش می خواهد.
فاطمه صابری نیا
-----------------------
💙 هر بار خواستم حرفى بزنم، کمی فکر کردم و دیگر نزدم جز آن "دوستت دارم" ها..  هنوزم معتقدم آن ها نیازى به فکر کردن ندارند.
مهرسا مهرشاد
-----------------------

💙 گفتم که بعد از آنهمه دل ها که سوختی کس میخورد فریب تو؟ گفتا هنوز هم ...

رهی معیری
----------------------- 
💙 فکر کردن کار مشکلی است. برای همین بیشتر مردم قضاوت می‌کنند.
کارل گوستاو یونگ 
-----------------------
💙دلم باران سرد صبح پاییزی هوس دارد / که نم نم می رسد از راه و عاشق می شود شهری ...
شیوا الله‌وردی
-----------------------
💙 اگر از تو بخواهم تمام چیزهایی را که دوست داری نام ببری،چقدر طول می کشد تا بالاخره نام خود را بگویی؟
-----------------------

💙 ‏کسی که چیزی برای دفاع ندارد،  حمله به دیگران را انتخاب می کند..

-----------------------

💙 صبح ها بیشتر از نور تو را می خواهم ...

معصومه صابر
-----------------------

 

💙 اگر نباشی می میرم  یعنی چقدر دوست داشتن؟

عباس معروفی

-----------------------

💙 قبل ازازدواج هر مردی میگوید حاضراست زندگی اش را به خاطر تو کنار بگذارد...اما بعداز ازدواج حتی روزنامه اش را کنار نمیگذارد تاباتو صحبت کند.
هلن رولند
-----------------------
💙 " دوستت دارم " هایت را بگو ...تو اگر نیازِ گفتن نداری من سخت محتاجِ شنیدنم.
لیلا مقربی
-----------------------
💙 مهربان که می شَوی من یک جهان آرامشم...
مرجان پورشریفی
-----------------------
💙 عشق یک راه بیشتر ندارد  / چشم‌های تو..

سیدمرتضی سجادی 

-----------------------

💙 کاش می شد از علاقه هم عکس گرفت..تا ببینی  وقتی به تو فکر می کنم چقدر خوب می افتم .
رسول ادهمی
-----------------------
💙 کاش مَن هم مثلِ خیلى ها، عاقل بودم، کاش مى توانستم از چیزهاى بیهوده اى مثلِ عشق، مثل علاقه، مثلِ آدمی بگذرم ...
سیدعلی صالحی
-----------------------
💙 ‏ما هر چه را که باید از دست داده باشیم ؛از دست داده ایم ..!
فروغ فرخزاد
-----------------------

💙 تنها در صورتی در لحظه مرگ افسوس خواهم خورد که مرگم به خاطر عشق نباشد.

گارسیا مارکز

-----------------------

💙 کسانیکه به آنان عشق می ورزیم, از بیشترین قدرت برای آزردن ما برخوردارند...!

فرانسیس بومو
-----------------------

💙 هیچکس و هیچ چیز، بر زنی که با خواندنِ کتاب و شعر، گوش دادن به موسیقی و نوشیدن قهوه حالش خوب می شود، پیروز نخواهد شد.

جبران خلیل جبران

-----------------------

💙 پوشکین می گوید«آنچه گذشت بازگشت ندارد» ولی از من باور کنید هیچ چیز نمی گذرد و هیچ چیز فراموش نمی شود.

تولستوی
-----------------------

💙دل، بار گِران است، ببر مالِ تو باشد ...

سید مهدی موسوی
-----------------------
+ عنوان: روزبه بمانی
+ شما یادتون نمیاد یه زمان برا اینکه اس ام اس دلیور شه حتما باید میس کال مینداختی..

+ آدما از همه دلگیر نمیشن.. آدما فقط از کسایی دلگیر میشن که دوسشون دارن..
+ حالشو باید بفهمی پرسیدنو که همه بلدن..
+ یکی از بزرگ ترین باگ های آدم اینه که گزینه clear history نداره!

  • ۹۶/۰۵/۰۱
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.