} ای در دلم نشسته ... از تو کجا گریزم؟ :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

ای در دلم نشسته ... از تو کجا گریزم؟


* چشم های تو وقت زیادی از خدا گرفت... اگر آفریده نمی شدی زیبایی بیشتری به کوه... به دریا... به جنگل می رسید.

مهدی نظارتی زاده

-----------------------------------------

* تو به نقش قهوه اعتقاد داری... به پیش بینی... به بازیهای بزرگ... من، فقط به چشمهایت...

پل ورلن

-----------------------------------------

* همیشه چای کم رنگ مینوشید... اگر چای پررنگ میشد، از طرف دیگر لیوان نمی توانست مرا ببیند... اینطور می گفت...

جمال ثریا

-----------------------------------------

* هر بار که پلک میزنی ... شک میکنم مرگ و زندگی فقط دست خدا باشد!

علی صادقی

-----------------------------------------

* پلیس جنایی دنبال قاتل می گشت... تو چشمهایت را پشت عینک دودی قایم کرده بودی...

محمدمهدی نجفی

-----------------------------------------

* تمام همت ها... مدرس ها... شریعتی هم که  جمع کنی باز هم بزرگراه یعنی آن راهی که تو از آن می گذری...

فریبا شریفی

-----------------------------------------

* هر دو خیس به خانه برگشتند... یکی را باران گرفته بود... دیگری وقتی باران گرفته بود!

آرش ناجی

-----------------------------------------

* به هم رسیدیم... و بعد اجسادمان را از هم دور کردند... بی آنکه جنگی در گرفته باشد... ما برای هم مرده بودیم!

محمد عسکری ساج

-----------------------------------------

* میخواهم به حرفهایت گوش بدهم... لب هایت نمی گذارند...

علیرضا روشن

-----------------------------------------

* تمام این مسافرخانه از عطر تو پر خواهد شد... دهان اگر باز کند این چمدان...

حافظ موسوی

-----------------------------------------

* می گویند خداوند جهان را در شش روز آفرید... یک روز برای کوه ها/ دریاها/ آسمان و درخت ها... مابقی اش برای چشمهایت...

ریبوار قبادی

-----------------------------------------

* مرا به جنگ فرستادند... اگر نمی کشتم کشته می شدم...و اگر کشته می شدم دیگر نمی توانستم تو را ببینم... عشق! آری ... عشق تو مرا خون ریزتر می کرد...

حسن آذری

-----------------------------------------

پیشنهاد آهنگ- کجایی/ محسن چاوشی

-----------------------------------------

- ازدواج کردی؟ + نه ... - پس یعنی معشوقه داری؟ + یه چیزی بیشتر از این حرفها... - شریک زندگی داری؟ + یه چیزی کمتر از این حرفها... نمی دونم چرا چهل هزار سال از پیدایش زبان به دست انسان می گذره ولی هنوز هیچ واژه ای برای توضیح رابطه ای که من دارم به وجود نیومده!

رومن پولانسکی/ با اندکی تصرف

-----------------------------------------

** عنوان پست از مولانا

** آهنگ چون مال سریال شهرزاده احتمالا خیلی ها شنیدن برای کسانی گذاشتم که تا حالا گوش ندادن حیفه...

  • ۹۴/۱۰/۱۱
  • Silent ...

نظرات  (۱)

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.