} جان هر زنده دلی زنده به جانی دگر است... :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

جان هر زنده دلی زنده به جانی دگر است...

❤️در کنار من...در برابر من... و برای من... چشمان تو را می گویم

محمود کیانوش

----------------------------------

❤️ما نه خون رنگین تری داریم نه چشم و ابروی مشکی تری... می گذرد و سال به سال یادی از هم نمی کنیم بعدها... مثل همه ی آنها ... از آنان که به هم گفتند "دوستت دارم" ... و سال به سال یادی از هم نکردند

مهدیه لطیفی

----------------------------------

❤️با محبوبم در یک شهر زندگی می کنم ... بین ما چند خیابان... چندین خانه... یک پل هوایی... دریاچه کوچک و صدها هزار آدمند

نیکی فیروز کوهی

----------------------------------

❤️حالا به لیوان خیره است... کسی که ساعت ها به در خیره بود

 

علیرضا روشن
----------------------------------

 

❤️کسی چه می داند در دل کسی که می رود چه می رود؟

افشین صالحی

----------------------------------

❤️من تصور می کنم بهترین تعریفی که می توان از انسان کرد این است که: انسان عبارت است از موجودی که به همه چیز عادت می کند،حتی تنهایی...

داستایوفسکی

----------------------------------

❤️مرگ همیشه آسان تر از عشق بوده است.

ایلهان برک

----------------------------------

❤️من اگر مرد بودم دست زنی را می گرفتم، پا به پایش فصل ها را قدم می زدم و برایش از عشق و دلدادگی می گفتم تا لااقل یک زن در دنیا از هیچ چیز نترسد...

سیمین بهبهانی

----------------------------------

❤️شاید یک روز به ندیدنت،به نشنیدن صدایت و به جای خالی ات عادت کنم... اما فراموش کردنت هنری است که اصلا ندارم.

بهنام محبی فر

----------------------------------

❤️روزها پر و خالی می شوند مثل فنجان های چای در کافه های بعد از ظهر ... اما هیچ اتفاق خاصی نمی افتد... اینکه مثلا تو ناگهان در آن سوی میز نشسته باشی..

رسول یونان

----------------------------------

❤️بدبختی بزرگی است که دیگری را به رغم اینکه دیگر دوستمان نمی دارد همچنان دوست بداریم.

میلان کوندرا

----------------------------------

❤️مسلم است که یک مرد می تواند به تنهایی زندگی کند اما تردیدی ندارم در همان لحظه ای که در خانه را به روی خود می بندد، می میرد...

دخمه- ژوزه ساراماگو

----------------------------------

❤️دوستت دارم و آنقدر از این جمله می ترسم که از مرگ نه...

----------------------------------

❤️بسترم صدف خالی یک تنهاییست/و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری...
هوشنگ ابتهاج
----------------------------------
❤️روزی قرار شد برسیم آخرش به هم... حالا بگو پس از نرسیدن قرار چیست؟
مهدی فرجی
----------------------------------
❤️ماه اثر انگشت توست وقتی به آسمان اشاره می کنی...
مصطفی خزایی
----------------------------------
❤️آیا زن تنها چیزی نیست که برای ما از بهشت جا مانده است؟
آلبر کامو
----------------------------------
❤️زنان خوش شانس با دوستشان ازدواج می کنند و زنان خوشبخت با شوهرانشان دوست هستند.
فریبا مهر
----------------------------------
❤️روزی که دلی را به نگاهی بنوازند/ از عمر حساب است همان روز و دگر هیچ...
ملک الشعرای بهار
----------------------------------
❤️صدسال بعد زنی هستم که شعرهای صدساله زنی را می خواند و می گوید: چقدر احمق بود،مردها را که نمی شود دوست داشت!...مردی هستی که صد سال بعد زنت با تو قهر می کند، گل لای کتابی می گذاری که من نوشته ام... صد سال بعد هم میتوانم تو را دوست داشته باشم و عطر گل هایی که برایم می آوری را بشنوم... صد سال دیگر من کلمات شعری زنانه ام که به زنی قهر کرده با تو حسادت می کنم.
سارا ابراهیمی
----------------------------------
نصف کثافت ین دنیا تقصیر آدم هاییه که از من حقیقی شون استفاه نمی کنن!
جروم دیوید سالینجر/ فرنی و زویی
----------------------------------
❤️❤️عنوان پست از خواجوی کرمانی
 
  • ۹۵/۰۲/۰۵
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.