} ای بی نشانِ محض; نشان از که جویمت...؟! :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

ای بی نشانِ محض; نشان از که جویمت...؟!

💙همیشه تو را جایی از اتاق می نشاندم که هم از روبرو معلوم باشی و هم اینکه بتوانم از آیینه تو را خوب برانداز کنم .. دو جور و دوبار دیدنت به کنار، من بین دو نفر که خیلی به هم شباهت دارند یک راست سراغ تو آمدن را دوست داشتم...
رسول ادهمی
-----------------------------
💙و شب آفریده شد که نبودن ها را یادآوری کند.
فاطمه جوادی
-----------------------------
💙اینکه ازآن تو نخواهد بود سخت است می دانم ; ولی هیچکس نمی تواند دوست داشتنش را از تو بگیرد..
حمید جدیدی
----------------------------
💙فقط یک نوع فقر وجود دارد؛و آن هم این است که قلبت فقیر باشد و عشق نورزد...
اشو
-----------------------------
💙امروز لا به لای افکار مغشوش و بهم ریخته ام به نتیجه ای واقع بینانه تر از همیشه رسیدم ؛ چقدر به آرامش آدم هایی که به تو احساس ندارند حسادت می کنم ..
مهسا سجاد
-----------------------------
💙پرسید : " آخرین و زیباترین شعر یه شاعر چیه؟ " براش مُردم ..

صادق اصغری

-----------------------------

💙لیست اموال من :  چشمهایش 

-----------------------------

💙سربازان در جنگ خواهند مُرد.. پیرمردان در بسترهایشان ، و من در چشمهایت...

سبحان زمانی

-----------------------------

💙اصلاً جمعه تعطیل شده که کار دیگرى غیر از دوست داشتن تو نداشته باشم ...
شکوفه بارانى
-----------------------------
💙کدام یک از شما زنِ بى گناهِ بى صلاحى را در جنگ که جلوى پایتان زجه میزند تیر باران مى کنید؟! رفتن همانقدر بى رحمانه است...
-----------------------------
💙 آنکه رفت؛"جان" بود و آدمی هم  یک "جان"  بیشتر ندارد.
نیلی ق
-----------------------------

💙 یک تو آزُردی مَرا و  یک جهان شادَم نکرد ...

حمید رها

-----------------------------

💙 من هرگز نمی توانم یک کارمند ساده ی بانک.. فروشنده مواد غذایی..رئیس یک حزب..راننده تاکسی..یا یک بازاریاب امور تبلیغاتی باشم! همیشه دوست داشتم ساعت ها در ارتفاعی بالاتر از شهر بایستم و در انبوه ساختمان ها دنبال خانه کسی بگردم که دوست اش دارم برای همین کارگر شدم...

سابیر هاکا
-----------------------------

💙 خودمانیم خداهم شاعر بوده! حاضرم قسم بخورم صبح هاکه تواززیردرختان راه میروی خدا آن بالا لای ابرهانشسته دستهاش رازیرچانه اش زده و  تورانگاه میکند و  زیرلبش زمزمه میکند: "رقصی چنین میانه ی میدانم آرزوست"

-----------------------------

💙 از دوست داشتن یک زن نهراسید  از آن بهراسید  که آن زن دوست داشتنش را  از شما بگیرد ... 

حمید رها

-----------------------------

💙 از هزار بلای طبیعی ، جانِ سالم به در می‌بریم که دستِ آخر یک رفتن ؛ جان به لبمان کند ...

-----------------------------
💙هر چهار سال یکبار اسمت رو  روی برگ انتخاباتی مینویسم عزیزم ; مگر تو کجایی که هر بار که اسمت باطلست!؟
-----------------------------

💙 ای رفته کم‌کم  از دل و جان،  ناگهان بیا..

فاضل نظری
-----------------------------
💙 و اگر فکر میکنی‌ برایِ عشق حدی نیست،اشتباه کرده ای.. که عشق را مرز‌ها می‌‌سازند و مرز‌ها را عشق; هنوز ندیده‌ام عاشقی را آزاد و آزادی را عاشق ..

نیکى فیروزکوهی

-----------------------------

💙 ‌من اینجا از نوازش نیز چون آزار ترسانم... .

مهدى اخوان ثالث
-----------------------------
💙 یعنی کجاست؟ با کیست؟ چه می کند؟ این ها سوالاتی ست که ما غالبا شب ها از خودمان می پرسیم.. سوالاتی که دوست نداریم جوابش را بدانیم.
حمید جدیدی
-----------------------------

💙 من غم انگیز‌ترین شعر جهانم تو نخوان…

مریم فرزاد
-----------------------------

💙 تو  گل ناز منی  گر همه  خار جگرند ...

عماد خراسانی

-----------------------------

💙 چه کسی می‌خواهد، من و تو ما نشویم ؟ خانه‌اش ویران باد ...

حمید مصدق
-----------------------------
+ اشتباه شما زنا اینه که دنبال یه مَرد کاملا وفادار می گردید. در صورتی که همچین مردی ایده آلی اصلا وجود نداره!     - و اشتباه شما مردها اینه که نمیخوایید لااقل واسه یبارم شده ایده آل بمونید تا ما زنا کمتر اشتباه کنیم.
حمید جدیدی
-----------------------------
💙 دلتنگی یک "شماره" در گوشیِ توست که زنگ نمی زند به این آسانی ...
فاطمه عطایی
-----------------------------

💙 هزاران سال است که  مردان با باروت بر زمین حکم میرانند; بگذارید زنان فرمانروایی کنند!دلمان عطر باران، شعر و بوی نان میخواهد..

مهدی تنهایی
-----------------------------
💙 من دریافته ام که دوست داشته شدن هیچ نیست و اما دوست داشتن همه چیز است آن کس خوشبخت است که بتواند عشق بورزد.
هرمان هسه
-----------------------------

💙 هر آسانسوری که گیر می کند عطر زنی را در خودش حبس کرده است..

محمد عسکری ساج
-----------------------------
💙 چاقو خشونت را انبار می کند.. چاله، بارانی که در آن قدم می زنیم.. و سردخانه مردانی که تو را دوست بدارند .
محمد عسکری ساج
-----------------------------

💙 یک نفر باشد که تمامش فقط سهم من باشد و تمام من، فقط سهم او .. تنها توقع ام از زندگی همین بود...

علی صالحی

-----------------------------

💙 زن ها و مردها برابر نیستند وگرنه  رفتنِ زنى  این گونه برابر مرگِ مرد نبود...
کامران رسول زاده
-----------------------------
💙 ما، همه‌ی ما، حداقل یک زن را در طول زندگی‌مان کشته‌ایم. بعد یکی پیدا شده، آمده و جسد را با خودش برده است.
یونس تراکمه/مکث آخر
-----------------------------

💙 ههجوم زخمِ تو را نمی کشد تن من..  برای کشته شدن چه کنم

 

روزبه بمانی
-----------------------------
💙 جز فکر تو در سرم همه عین خطاست..
حضرت مولانا
-----------------------------

💙 قصه ی ما کاشکی با تو به پایان برسد.

کوروش نامی
-----------------------------

💙 مرا از فکرهاى ساعت صفر شب هایت چگونه بلاک خواهى کرد؟

-----------------------------
💙 عشق آدم رو تغییر میده: شاید بهتر بشی ، شاید بدتر بشی .. اما هیچوقت اون آدم قبلی نمیشی..
-----------------------------
💙 ‍ ‍ لعنت به زمانی که نباشی در آن...
علی ناظری
-----------------------------
💙 منبع درد خودش باعث آرامش ماست ...
سعید شیروانی
-----------------------------

نوشتم: "آبی باشی و همیشگی; مثل قلب پرنده ها"   - ببین خیلی خوب بود, اما مگه پرنده ها قلبشون آبیه؟         + تا حالا قلب پرنده ای رو ندیدم, اما فکر می کنم پرنده ها اینقدر قلبشون برای آسمون و پرواز میتپه که قلبشون هم رنگ آسمون میشه             _ پس قلب منم همرنگ تو شده..

محمد عسکری ساج

-----------------------------

+ عنوان: عطار
+ خدا کسی که مادرش زنده اس و میگه هیچی حالمو خوب نمیکنه نبخشه ..
+چیزی که راجع به عکس ها دوست دارم اینه که لحظه ای رو ثبت کردن که برای همیشه از دست رفته..
+ و اما من این روزها با قطعیت بسیاری فکر میکنم خدا بایستی توی بهشت  در کنار آن درختچه ی بزرگ ِ توت فرنگی و یک ابر کوچول موچولو که باهاش برم دور دور و بقیه ی چیزهایی که قرارش را گذاشتیم . یک عدد تو را برایم کنار بگذارد برای صبح هایی که با چشمانِ بسته ام چشمانت را ببوسم ..     و البته مشروط بر اینکه دختر خوبی باشم 
+ این همه تلاش میکنیم بدست بیاریم کاش همونقدر تلاش می‌کردیم تا از دست ندیم..

  • ۹۶/۰۳/۲۱
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.