} ای توبه ام شکسته، از تو کجا گریزم؟ :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

ای توبه ام شکسته، از تو کجا گریزم؟

میخواهید در آینده چه کاره شوید؟          آقا اجازه! دوستش دارم و میخواهم تا آخر عمر همین کاره بمانم!

حمید جدیدی

-----------------------------------

من از دوست داشتن فقط  لحظه ها را می خواستم .. آن لحظه ای که تو را به نام می نامیدم

نادر ابراهیمی

-----------------------------------

آنچه را که عاشقانه دوست می داری بیاب  و بگذار تو را بُکُشد

چارلز بوکوفسکی

-----------------------------------

سال تحویل شاعران، پاییز ...  

محمد رسولی

-----------------------------------

کدام پرنده وقتی که از قفس پرید برگشت تا پرهایِ جامانده اش را ببیند ؟

شهریار بهروز

-----------------------------------

همه چیز با سلام شروع می شود و بی خداحافظی  تمام...

-----------------------------------

هر آدمی یک آرزو دارد  که همیشه برایش "آرزو" میماند..

-----------------------------------

وقتی آدم از پر ارزش ترین چیز دنیا یکی داشته باشه ، همیشه نگرانه که مبادا بهش خط بیفته. همیشه بدبینه... وقت بی خبری ، تا ته بدترین اتفاق دنیا می ره

-----------------------------------

باید یکبار به خاطر همه چیز گریه کرد.آن قدر که اشک ها خشک شوند، باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد.به چیز دیگری فکر کرد.

من او را دوست داشتم- آنا گاوالدا

-----------------------------------

نوشتن پناه آخر است برای آنکه همه چیز را از دست داده است.

ژان ژنه

-----------------------------------

باران چه هق هق زنانه ای دارد...

منیره حسینی

-----------------------------------

همه‌ی ما توسط کسانی که دوست‌مان داشته‌اند ساخته و باز ساخته شده‌ایم. ما اثر افراد اندکی هستیم که در عشق‌شان به ما سماجت به خرج داده‌اند.

برهوت عشق -فرانسوا موریاک

-----------------------------------

خیابان ها گاهی نام های زیبایی دارند: آزادی.. نیایش..الهیه.. گلستان       درست همانهایی که تو لااقل یکبار از آنها رد شده ای

حمید جدیدی

-----------------------------------

اگر آسمان و همه ستاره هایش از آن من بود، اگر جهان و ثروت بیکرانش از آن من بود، من باز بیشتر از این ها می خواستم، ولی من در این جهان به کوچکترین گنج آن خرسندم اگر که فقط او از آن من باشد.

رابیندرانات تاگور

-----------------------------------

چشمانت اگر نبود، هزاران ستاره با چه انگیزه ای تا صبح به زمین خیره می شدند؟

محمد قدیم

-----------------------------------

دیوار ها/مرزها/ارتش های جهان/این همه پیامبر/کتاب های آسمانی/حتی بهشت و جهنم/برای این است که ما دوست داشتن را  نمی فهمیم!

فلورا تاجیکی

-----------------------------------

دیکتاتور هم یک آدم معمولی،مثل من و تمام شاعران است که عاشق خاک سرزمینی ست که تو در آن زندگی میکنی.

-----------------------------------

تمام عمر من چهار دقیقه است ... همان چهار دقیقه ای که چشم دوخته بودم به چشم هایت و تو پلک هم نمیزدی...

منوچهر بلیده

-----------------------------------

یه روز میفهمی منتظر گذاشتن آدمها فرقی با از دست دادنشون نداره..

-----------------------------------

او به آزار دل ما هرچه خواهد آن کند.. ما به فرمان دل او هرچه گوید آن کنیم..

مولانا

-----------------------------------

یک عاشقانه مینیمال..

باش ..

-----------------------------------

به نظرت حیف نیست که ما دوتا جدا جدا پرسه بزنیم؟ بله آدم وقتی تنهاست پرسه میزنه دو نفر که با هم باشن همیشه یه جایی میرن..

سرگیجه/ 1958

-----------------------------------

روزها فکرکردن فایده نداره.. صدا و نور و شلوغی مزاحم خیالبافی آدمه! باید صبر کرد تا شب بشه..

شب های روشن

-----------------------------------

+ عنوان: مولانا

+ انگار چیزی گم کرده باشی ، هی میگردی و پیداش نمیکنی و کلافه میشی ... آخرش میفهمی ای بابا بازم دلت گرفته و خبر نداری

+ آدمها ، احمقانه ترین تصمیمات زندگیشون رو وقتی می گیرن که احساس تنهایی می کنن

  • ۹۸/۰۷/۱۴
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.