} یک جان چه بُــوَد؟ صد جان ِ منی... :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

یک جان چه بُــوَد؟ صد جان ِ منی...

 

❤️ یک زن هیچ آسیبی به تو نمی تواند برساند جز اینکه تو را نادیده بگیرد...

ژان لوک گدار

----------------------------------

❤️ چه پیراهن قشنگی پشت ویترین بود که کس دیگری باید برای کس دیگری می پوشید... تو رفته بودی و دیگر قشنگی هیچ پیراهنی به درد تنم نمی خورد.

رویا شاه حسین زاده

----------------------------------

❤️چرا کسانی که واقعاً زیبایند فکر می کنند بقیه ی آدم های دنیا فقط محض سرگرمی آن ها آفریده شده اند؟

مارگارت اتوود

----------------------------------

❤️ "دوستت دارم" یعنی از میان شش میلیارد آدم تنها تو میتوانی مرا خوب بسوزانی و نابود کنی...

همایون بختیار

----------------------------------

❤️ و تو ... از همه دانسته های جهان... اگر بدانی من چقدر دوستت دارم ... دانایی

لیلا هژیر

----------------------------------

❤️ چای را باید کسی بیاورد...
محمد درودگری

----------------------------------

❤️ قرار نیست همیشه با تفنگ و اسلحه آدم کشت... گاهی قاتل کسی است که در بُحبوحه ی وابستگی بی دلیل می رود.

----------------------------------

❤️ آنکه اولین بار عشق می ورزد هر چند ناکام، باز هم خداست... اما آنکه باز هم عاشق می شود دیوانه است ... من ِ دیوانه عاشق شده ام

هاینریش هاینه

----------------------------------

❤️ تمام شهر تو را می خوانند... تنها منم که تو را می نویسم.

رضا کاظمی

----------------------------------

❤️ هیچ یک از ما نمیدانیم که کدامین خاطره ی کسان دیگر خواهیم شد.

تورگوت اویار

----------------------------------

❤️ معامله ای پایاپای... یکی من ... یکی تو... یکی من... یکی تو... نمی بخشمت اگر حتی یکی از موهایت بیشتر از من سفید شود... بیا به اندازه ی هم پیر شویم... بیا با هم بمیریم... راستش را بخواهی من هنوز هم فکر می کنم با هم مردن تنها راهی ست که می تواند ترس آدمی از مرگ را فرو بریزد.

رویا شاه حسین زاده

----------------------------------

❤️ همیشه کسی هست که منتظر است... همیشه کسی هست که نمی آید

افشین صالحی

----------------------------------

❤️ زیبایی می تواند بی رحم باشد... درست شبیه چال ظریف گونه ی چپ تو وقتی عمیق می خندی...

روشنک آرامش

----------------------------------

❤️ بارها خندیدیم... ما بارها به رنج هایمان خندیدیم... ولی رنج مثل زیبایی یک زن، فراموش نشدنی بود.

حمید جدیدی

----------------------------------

❤️ بعد از هر سال هنوز باید حواسم را جمع کنم... گاهی که حواسم پرت سکوت خانه می شود یا نگاهم به عکسی می افتد و فکرم پی خاطره ای می رود، دست هایم به عادت بیست و چند ساله دو فنجان قهوه درست می کنند... خالی کردن فنجان دوم در ظرفشویی عذاب است

زویا پیرزاد

----------------------------------

❤️ چقدر می تواند غمگین باشد خاطره ی خاموش کردن سیگار بر سنگ قبر کسی که دوستش داشته ایم...

مهدی اشرفی

----------------------------------

❤️ جای خلوتی می خواهم و صدای او را که دائم بگوید : "دوستت دارم"

مصطفی مستور

----------------------------------

❤️ قدرت، جاذبه مرد است و جاذبه، قدرت زن...

گابریل گارسیا مارکز

----------------------------------

❤️ همه گلوله ها که برفی نیستند... جهان پر از گلوله های حقیقی ست که هر که به هر که شلیک می کند زنی می میرد.

رویا شاه حسین زاده

----------------------------------

❤️ اما اگر هیچ چیز نتواند ما را از مرگ برهاند لااقل "عشق" از زندگی نجاتمان خواهد داد

پابلو نرودا

----------------------------------

❤️ پیدا کردن بخشی از خوشبختیه اما داشتن خود ِ خوشبختی

مکالمه غیرحضوری- علیرضا اسفندیاری

----------------------------------

+ عاشقتم             - ممنون!

Breakfast at Tiffany's-Blake Edvards

----------------------------------

❤️❤️عنوان پست: حضرت مولانا

❤️❤️یک زن می بخشه و فراموش میکنه اما هیچ وقت نمیذاره فراموش کنی که بخشیده شدی!

  • ۹۵/۰۲/۲۰
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.