} ور عشق نباشد به چه کار آید دل!؟ :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

ور عشق نباشد به چه کار آید دل!؟

❤️ قرمز میتواند رُژِ لب من باشد...یا که جای تو درقلبم...یا آن لباس محلی ام به سلیقه ی تو...و یا آن شالِ دستبافی که برایم از کاشان آورده ای...قرمز میتواند چشم های من باشد وقتی تو نیستی...و یا اشکهای من وقتی این جمعه نیامدی...و یا آن گل رُزِ هُلندی که هر جُمعه تقدیم میکردی اش به من ... قرمز میتواند رنگ تیم مورد علاقهِ تو باشد...قرمز ... وای قرمز...قرمز میتواند لبخندِ اکنون تو باشد از شوق برنده شدن تیم ات... میبینی تو در همه جای زندگیه من هستی و سلیقه ات آرایش تن و صورتم...

مرد_قرمز_پوش_روزهای_آبی_ام خوشحالی_ات_مبارک 

 فهیمه درباشن

-------------------------------------

❤️ همیشه همین طور بوده است... و ما کسانی را دوست داریم که نمی بایست... به واقع این تنها ظلمی است که عادلانه میان بشر تقسیم شده است.

حمید جدیدی

-------------------------------------

❤️ به زنها باید گفت... یادشان آورد که بودنشان حال زمین را خوب می کند...

ای-لیا

-------------------------------------

❤️ همه شعرهای جهان آگهی گم شده ای ست که دهان به دهان می چرخد اما آنکه رفته است پیدا نمی شود...

مهدی علیمرادی

-------------------------------------

❤️ یا دیدن دوست یا هوایش... دیگر چه کند کسی جهان را؟

حضرت مولانا

-------------------------------------

❤️ وسط همه گناهها،گناهی هست که شب ها قبل خواب آدمها را رها نمی کند ... گناه ندیدن کسی که ما را دید وقتی همه می خواستند کور باشند!

فرید صارمی

-------------------------------------

❤️ به جز زیبایی ات چیزهای زیادی هست که باید انتقال بدهی... وراثت را از لبخدت شروع کن .. از شکل لب هایت به وقت بستن زخمم...

حسن آذری

-------------------------------------

❤️ قهر تو... بزرگترین جنگ تاریخ... با کمترین تلفات ... با تنها یک کشته!

پدرام مسافری

-------------------------------------

❤️ زنگ می زدی، یک تلفن کوچک... دو دقیقه ای وسایلم را جمع می کردم... مداد و مسواک و مسکن... نه ... مسکن هم برنمی داشتم ... دامن و لباس خواب فقط... بعد سفر که نه، گم می شدیم.

سارا محمدی اردهالی

-------------------------------------

❤️ خنیدی و موسیقی بی کلام اختراع شد.

احسان پارسا

-------------------------------------

❤️ در نامه هایی که به مقصد نمی رسند یک جمله همیشه هست: می خواهمت، بیا...

؟

-------------------------------------

❤️ مبتلا یعنی من ... وقتی تو در آغوشم می گیری.

ارمغان مهدیقلی

-------------------------------------

❤️ و لحظه هایی که برای هزارمین بار بدی های آدم ها را فراموش می کنیم و برای دیداری دوباره، گپی ساده، حتی یک استکان چای در خلوتی دوستانه جان می دهیم... به راستی چگونه می توان روایت یک روح پر غوغای یک دیوانه ی همیشه عاشق را طور دیگری نوشت؟

نیکی فیروزکوهی

-------------------------------------

❤️ در میان صحبت این و آن... من "ناگهان" طوری غریب دلم برایت تنگ می شود بانو... چه اتفاق عجیبی است این "ناگهان"

سهیل ملکی

-------------------------------------

❤️ زندگی بسیار کوتاهتر از آن است که بخواهیم بعضی کلمات مهم را ناگفته نگه داریم... مثل "دوستت دارم".

پائولو کوئلیو

-------------------------------------

❤️ هرچند احمقانه ، ولی بخشی از وجودم از این حقیقت به درد آمده بود... چرا ما آدم ها همیشه به محبت کسی که بیشتر از همه ما را نادیده می گیرد محتاج تریم؟

بریتنی سی چری/ دوست داشتن آقای دنیلز

-------------------------------------

❤️ صبح و ظهر و شب... سه وعده ...دیدنت آرام میکند مریضی را که قرص روی ماهت را کم دارد..

الهه فلاح

-------------------------------------

گلشیفته فراهانی: عمه ام حق داره... میگه: آدم هایی که عشق بازی بلد نیستن جنگ میکنن!

سنگ صبور- عتیق رحیمی

-------------------------------------

❤️❤️ عنوان پست از ابوسعید ابوالخیر

  • ۹۵/۰۲/۰۱
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.