} مثل وقتی که بخندی به کسی بدحالم! :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

مثل وقتی که بخندی به کسی بدحالم!

* گاهی اگر چشمانت به هر ترفندی، جهانم را درگیر جنگ می کند... لبخند تو اما نماد صلحی است پایدار.!

حمید پویامنش

------------------------------------------------------

* مادربزرگ میگفت: آدم بوی غذایی را بشنفد ...دلـش بخواهد و نداشته باشدش نفسَش میماند...مریـض میشود ..دیروز کنارِ پنجـره بوی عطرت می آمد !

 

 مریم قهرمانلو

------------------------------------------------------

* "ما دو استکان چای نوشیدیم"...و این جمله شعر نیست.استکان در آن به معنی استکان است...و چای استعاره از هیچ شرابی نیست...خواستم بگویم؛.اوست که مرا مست می کند!

مژگان عباسلو
------------------------------------------------------
*همه شهرهای دنیا در نقشه جغرافیا به نظرم نقطه های خیالی اند...مگر یک شهر،شهری که در آن عاشقت شدم،شهری که بعد از تو وطنم شد.

 سعاد الصباح

------------------------------------------------------

* داشتم خانه را مرتب می کردم...که حس کردم باید همه چیز را درین جهان  رها کنم و به تو بگویم که "دوستت دارم"...

 رویا شاه حسین زاده

------------------------------------------------------

* احمق یعنی من ...وقتی گمان می کردم به تنهایی سفر می کنم...ولی به هر فرودگاهی که می رسیدم،تو را در چمدانم  پیدا می کردند.

 نزار قبانی
------------------------------------------------------
*هیچ زنی تمام نمی شود... وقتی امتداد نگاه یک مرد... تنها به او ختم شود!
؟
------------------------------------------------------
* زن را باید دوست داشت... این مهم ترین شغل یک مرد است!
 مهسا فعال
------------------------------------------------------
*عاقبت همه‌ ی ما زیر این خاک آرام خواهیم گرفت... ما که روی آن دمی به همدیگر مجال آرامش ندادیم !

 آنا آخماتووا

------------------------------------------------------

* خیانت شاید  تار موی بلند سیاهیست روی تخت مردی که موهای زنش بِلُوند است...و عشق  شاید تار موی بلند سیاهیست روی تخت مردی که موهای زنش بِلُوند است!

حمزه کریم تباح فر 
------------------------------------------------------
* پلیس ها تمام جیب هایم را گشتند...کیفم را...ماشینم را...اما دلیلی برای مستی ام پیدا نکردند...تو در خیالم بودی!
کوروس احمدی
------------------------------------------------------
*هفت میلیاردنفر دور هم اند اما باز برترین دغدغه ی نوع بشر  تنهایی ست ...
مجتبی سپید
------------------------------------------------------
آهنگ- یارب مرا یاری بده- بانو دلکش
------------------------------------------------------
+ تفاوت بین زن و مرد از نظر تو چیه مت؟ - تفاوت اصلی زن و مرد اینه که یکیشون میتونه با دست خالی اون یکی رو بکشه!
True Detective
------------------------------------------------------
** عنوان پست از آرش شفاعی
** دنیا پر از زنانی ست که بارها و بارها در برهه های مختلف شنیده اند که: بالاخره بهت ثابت میشه که هیچ مردی اندازه من دوست نداره... و هیچ چیز هم هیچ وقت بهشان ثابت نشده است...
** در سرزمینی که نام قبرستانهایش "بهشت" است... معلوم است مردمانش در "جهنم" زندگی می کرده اند!

 
  • ۹۴/۱۱/۱۶
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.