} لال از دنیا رفته است، آنکس که نگفت "دوستت دارم"... :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

لال از دنیا رفته است، آنکس که نگفت "دوستت دارم"...

* میخواستم ببوسمش بگذارمش کنار...نشد بگذارمش کنار ؛ اما.. بوسیدمش!

؟

------------------------------------------

* تو پاییز را از یاد میبری و مردی تمام برگ های خیابان را در حیاط خانه اش جمع میکند تا شاید آخرین قدم هایت را به خانه بازگرداند...

محمد قدیم

------------------------------------------

* از هر طرف محاصره شده بود/ تنها دارایی اش دستمال سفیدی بود که معشوقه اش دوخته بود/ تسلیم نشد اما...

حمید جدیدی

------------------------------------------

*من را به تو این نذر و دعاها نرسانند/ ای کاش مهیا شود گاه گناهی...

حامد عسگری

------------------------------------------

*به شدت آغوش معشوقه هیتلر فکر میکنم که در رام کردن آن همه کینه چه آغوشی بوده است/ و به اندازه یک جنگ جهانی دلم می خواهدش...

سیدعلی صالحی

------------------------------------------

* اگر آسمان و همه ستاره هایش از آن من بود، / اگر جهان و ثروت بیکرانش از آن من بود،/ من باز بیشتر از این ها می خواستم،/ ولی من در این جهان به کوچکترین گنج آن خرسندم/ اگر که فقط او از آن من باشد.

رابیندرانات تاگور

------------------------------------------

*چشمانت اگر نبود، هزاران ستاره با چه انگیزه ای تا صبح به زمین خیره می شدند؟

محمد قدیم

------------------------------------------

*مسئول نهایی آرامش جهان،آغوش عجیب حضرتی به نام زن است.!...

سیدعلی صالحی

------------------------------------------

* ایستاده ام کنار خیابان / دست تکان میدهم برای تاکسی ها- موتورها- ماشین ها و هر بار سراغت را میگیرم/ "زیبایی دربست" / ای تو خانه ات آباد، کجای این تهرانی که هیچ کس آدرست را نمیداند؟

حمید جدیدی

------------------------------------------

* در تمام زبانهای دنیا پنجره تلخ است/ و هر آمدنی را یک روز می برد.

صابر شریفی

------------------------------------------

* ادوارد: گاهی  اونقدر خسته میشم که یادم میره زنده ام/ آنا: میتونی به یه منظره خوب نگاه کنی/ واسه خودت یه لیوان قهوه درست کنی/ زل بزنی به یه نقطه و به یه  موزیک آروم گوش کنی/ ادوارد: همه این کارا رو میکنم وقتی به چشات فکر میکنم...

اسب های لنونگراف شبیه ما نیستند- حمید جدیدی

------------------------------------------

*  پیشنهاد آهنگ: سلام- ستار/ آهنگی که وحشتناک دووووسش دارم...

http://s2.picofile.com/d/dca839ca-377c-480e-b0b0-8830422f6fd8/Salam_sattar1_rozblog_com.mp3

------------------------------------------

** ما چقدر خوشبختیم که باران را داریم...

** می پرسید مرا چندتا دوست داری؟ هر عدد را می گفتم یا هر تعدادی / میگشت بیشترش را پیدا می کرد و که چرا آنقدر نه؟ همیشه همین طور است و این واژه قناعت هیچ کاربردی در دوست داشتن ندارد.

 

 

  • ۹۴/۰۹/۲۸
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.