} یا دیدن دوست یا هوایش... دیگر چه کند کسی جهان را؟ :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

یا دیدن دوست یا هوایش... دیگر چه کند کسی جهان را؟

❤️من بارها از باز کردن گره تمام مشکلات لذت برده ام... باور کن هیچ کدامشان آرم بخش تر از بستن گره لباس تو نبود...

میلاد تهرانی

----------------------------------

❤️در بطن هر شعر عاشقانه قلبی که می تپد تویی...

نیلوفر ثانی

----------------------------------

❤️واژه ها کم می آورند وقتی از تو می نویسم مثلاً این -قشنگ- که "قشنگ" نیست مثل تو

نجیب بارور

----------------------------------

❤️آنقدر دوستش دارم که جنگ کشتن را... آنقدر دوستش دارم که زخم،خوردن را... که درد، مردن را... و آنقدر دوستش دارم که احساس می کند دوستش ندارم

کورش مهربان

----------------------------------

❤️یک زن مگر چقدر قدرت دارد در بزند و کسی در را برایش باز نکند؟ یک در مگر چقدر قدرت دارد بسته بماند وقتی زنی عاشق در می زند؟

چیستا یثربی

----------------------------------

❤️آن یک نفر... اگر آن یک نفر تو نباشی کل دنیا هم که باشند باز تنهایم...

امین منصوری

----------------------------------

❤️نه از پیراهن ... نه از رگ گردن ... نه... از من به من نزدیک تر باش...

هانی حسینی

----------------------------------

❤️یک روز می شود از بهار گفت و خسته شد... از پاییز / از هر همیشه / هر چیز... اما تنها از تو می توان هر وقت گفت و همیشه و تازه شد.

افشین صالحی

----------------------------------

❤️زیبا بودی و من دست دنیا را رها کردم...

سیدمحمد مرکبیان

----------------------------------

❤️زیبا... ای عاطفه ات آغوش... با من معاشقه را تا کجای پرواز می بری؟

حافظ ایمانی

----------------------------------

❤️به خدا گفته ام زحمت نکشد نه نیازی به زلزله است،نه نیازی به سونامی...همین که تو هستی، همین که تو می خندی بلاهای بزرگی هستند که جهانم را با خاک یکی کرده اند...

مهیه لطیفی

----------------------------------

❤️ما هر کدام به شکلی در این دنیا جهنم را تجربه کرده ایم... تنهایی/ دوست داشتن کسی که هرگز نمی فهمد/ و حرف هایی که ناخواسته قورتش داده ایم... تنها بخش کوچکی از این عذاب جانسوز است.

حمید جدیدی

----------------------------------

❤️سرباز که شدم فهمیدم با آدمهای زیادی درد مشترک دارم... تو در زندگی خیلی ها نیستی...

شایان رسول زاده

----------------------------------

❤️هیچ حواسم نبود ... دو فنجان ریختم

آلیستر دانیل

----------------------------------

❤️داشتن تو چون چیدن شاه توت، از بلندی های شاخه ای شکننده است... آن هم، با پیرهن سفیدی که دوست داشتی

روزبه معین

----------------------------------

❤️هر کسی دست کم دو نفر است: عاشق... تنها...

جلیل صفربیگی

----------------------------------

❤️آیا ما سزاوار بودیم تمام خیابان را در باران برویم و در انتهای خیابان کسی در انتظار ما نباشد؟

احمدرضا احمدی

----------------------------------

❤️و این بر خلاف وعده بود که زیبایی ات مرگ را نزدیک تر کند ، تنهایی ام را بیشتر...

حمید جدیدی

----------------------------------

+ من زشتم.   - تو موهای قشنگی داری.     +نه اینطور نیست وقتی که زنی زیبا نیست به او می گویند " چه چشمان زیبایی داری یا موهایت قشنگ است"

دایی وانیا - آنتوان چخوف

----------------------------------

❤️❤️ عنوان پست: حضرت مولانا

❤️❤️ امروز آرام ترین لحظه ی دلگیر کننده ی ناب دنیاست/مهدیه لطیفی

  • ۹۵/۰۲/۲۶
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.