} سایه ات کم نشود از سرمان حضرتِ یار... :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

سایه ات کم نشود از سرمان حضرتِ یار...


لوریا: من خیلی از رنگ بنفش خوشم میاد.

جان: چه خوب، منم رنگ آبی رو خیلی دوست دارم، بنفشو یه کم کمرنگ کنی میرسی به آبی، رنگ های نزدیکی هستن تقریبن.

لوریا: آره، رنگ های نزدیکی هستن.

جان: البته نیازی به اینهمه فلسفه بافی نیست،

دوسِت دارم...!

حتا اگه تو از سفید خوشت بیاد،

من از مشکی!

سرود بی حوصلگی

ترجمه:عباسعلی تنها

------------------------------------------------


_گفت : خیلی برام وحشتناکه!

_گفتم : چی وحشتناکه؟

_گفت : میدونی؟ اگه تو رو پیدا نمی کردم، اگه تورو نمی دیدم، الان من توو چه حالی بودم؟

_گفتم : دیوونه ای بخدا، این فکرا چیه میکنی؟

_گفت : نه جدی! همیشه از این میترسم اگه عاشقت نمیشدم چی میشد؟

_صورتمو به سمتش برگردوندم و

آهسته بهش گفتم :

اونوقت خودم عاشقت می شدم ...

 بابک زمانی
  • ۹۵/۱۱/۱۸
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.