} ای آنکه به جز تو هوایی به سرم نیست.. :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

ای آنکه به جز تو هوایی به سرم نیست..

 

 

یک زن اگر دوستت داشته باشد می تواند برای پاسخ به دعوت تو برای نوشیدن قهوه از پاریس به پیشت بیاید و اگر قلبش را به روی تو ببندد خسته تر از آن است که یک حبه قند با تو بخورد.

 

نزار قبانی
--------------------------------------

یک زن مى تواند مردى را از اندوهى که سالها گریبانش را گرفته رها کند و فقط یک زن مى تواند مردى را چنان اندوهبار کند که سالها گریبانش را بگیرد.

--------------------------------------

 روزها کتاب می‌خوانم، چای می‌خورم؛به تو فکر می‌کنم...فیلم می‌بینم، سینما می‌روم تلفن‌های کاری‌ام را جواب می‌دهم ؛به تو فکر می‌کنم ...قدم می‌زنم ، خرید می‌کنم برای دختر کوچک همسایه دست تکان میدهم ؛به تو فکر می‌کنم ...پشت ترافیک می‌مانم ،به تو فکر می‌کنم ...   شب‌ها اما ، فقط به تو فکر می‌کنم.

حنانه اکرامی

--------------------------------------

ای زنی که صُبحانهٔ خورشید، در پیراهن توست پیروزی عشق نصیبِ تو باد.

احمد شاملو

--------------------------------------

 عاشقی که گاهی فراموش نکند، از آکندگی، انباشتگی و فشار حافظه خواهد مرد...

رولان بارت

--------------------------------------

 گفت: جرأت یا حقیقت؟ گفتم :مگه فرقی هم داره؟ گفت: نه. گفتم پس حقیقت. گفت: دوستم داری؟ گفتم میشه جرأت رو انتخاب کنم؟

گفت: باشه جرأت! تو چشمام زل بزن

لطفا یکی مرا از مرگ نجات بدهد /بابک زمانی

--------------------------------------

تنها یک زن میتواند خیال آشفته مردی را جمع کند و خیال جمعش را آشفته...

فرید صارمی

 --------------------------------------

درست نمی دانم ولی... می گویند: حوا بود که سیب را تعارف کرد و چرا آدم خورد؟ ساده نبود. عاشق بود. نمی دانم اما حوا برایش با ارزش بود.  با ارزش تر از بهشتی که میگویند مفت از دست داد.

عباس معروفی

--------------------------------------

 همه‌ی راز علاقه‌ی آدمی به آدمی همین رویای ساده‌ی رفتن و بعد بی‌خبر آمدن‌های همیشه‌ی اوست.

سید علی صالحی

--------------------------------------
شما نمی توانید انسانی را برده بسازید مگر آنکه او را وادار کنید احساس گناه کند. احساس گناه، نیرنگی است که با آن می توان هر کسی را به بردگی در آورد

اُشو

--------------------------------------

عکست را لای کتاب .. عطرت را بین نخ های شالگردن..  یادت را کجای این خانه پنهان کنم؟
 فاطمه مهدی زاده
--------------------------------------

 سه نوع دور داریم: اونی که دستت بهش نمیرسه، اونی که چشمت بهش نمیرسه، اونی که حتی فکرتم بهش نمی رسه...

کلاه قرمزی-فامیل دور

--------------------------------------

نمی شود بدون دوست داشتن کسی زنده ماند; تجربه کهنه ام را باور کنید.

رومن گاری

--------------------------------------

-حا لا میفهمم زورم به همه چی میرسه، الا دلم ...

چند کیلو خرما برای مراسم تدفین

--------------------------------------

 بعضی وقتا روزگار نمیخواد آدما بهم برسن..به همم نمیرسن ؛به همین سادگی

جایی برای زندگی

--------------------------------------

 کسی که از یاد می رود کجا می رود؟

محسن صفایی

--------------------------------------

مردان را می توان تجزیه و تحلیل کرد اما زنها را فقط می توان دوست داشت.

اسکار وابلد

--------------------------------------

آنهایی که دوست داشتنشان سخت است، آنهایی هستند که بیشتر به عشق نیاز دارند...

نیکوس کازانتزاکیس

--------------------------------------

عشق همین است که بخواهی... چه سه چرخه کوچکی را.. چه هکتارها زمین را..چه زنی را.. چه مردی را.. عشق یعنی هرچیزی را  با "همه ات" بخواهی...

مهدیه لطیفی

--------------------------------------

 چه ساده ای که گمان می کنی هرکه می رود ،رفته است .  شـاید هم رسیـده بـــــاشد

پوریا نبی پور

--------------------------------------

 ذهن بعضی آدمها، همیشه درگیر واقعیتی ساده و وحشتناکه، اینکه هر چیز و هر کسی رو که دوست دارند، سرانجام روزی از دست می دهند ..

 در ارتش فرعون /توبیاس وولف

--------------------------------------

تا حالا شده تو ماشین باشید ناگهان چشمتان به ویترین مغازه ای بخورد که خوشتان بیاید؟ به زور جای پارک پیدا می کنید می روید به سمتش ولی انگار فقط از دور قشنگ به نظر می رسیده، بر می گردید سمت ماشین تازه می بینید جریمه هم شدید! خیلی از آدم ها در زندگی مثل آن مغازه ها می مانند..

--------------------------------------
+عنوان: با صدای معین فقط..
+ میگن شب هایی که دچار بیحوابی میشیم کسی داره به ما فکر می کنه.. :(   
+ مایه ی دلخوشی که نشدید لااقل مایه ی تاسف هم نشید    
  • ۹۸/۰۴/۱۷
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.