} "بیچاره" منم وقتی که چاره تویی... :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

"بیچاره" منم وقتی که چاره تویی...



* هر روز  زنانی زیبا در شعرهایم قدم می زنند... هر شب زنانی زیبا لا به لای شعرهایم می رقصند... و من به کتاب شعرم فکر میکنم ... که با این همه زیبایی و رقص، کارش ... گرفتن لقی "میز" آرایش توست... تا از تمام زنان شعر... زیباتر شوی!
؟

------------------------------------------

* از مزارع پنبه شیلی... تا کارخانه ی شماره 17 شانگهای... و زیر چرخ خیاطی زنی ترک... پیراهنی بودم که به تو فکر می کردم...

محمد عسکری ساج

-----------------------------------------

* می ترساندم قطار... وقتی راه می افتد و این همه آدم را از آن همه آدم جدا می کند...

گروس عبدالملکیان

-----------------------------------------

* از جنگل به کارگاه چوب بری... یکی میز شد...یکی صندلی... یکی در ... و عاشق ترینشان پنجره!

حمید جدیدی

-----------------------------------------

* احمق هایی که جنگ می کنند... دوستت دارم را بلد نیستند... یا شاید حوالی خانه شان دختری با دامن گلدار نبوده است!

علی محیط

-----------------------------------------

* نمی شد تا ابد از چشم ها و چال گونه ها.... از نفس ها و دست ها ... از لب و لبخندها نوشت... من آن طرز کوله پشتی انداختن ات بر کتف را از کاسه لیلی شعرآفرین تر می بینم...

مهدیه لطیفی

-----------------------------------------

* آمده ام اینجا... و آن آقا داد میزند چه طعمی باشد؟... یعنی اینجا هم قلیان هست با طعم تو؟... با طعم لب های تو؟

حمید جدیدی

-----------------------------------------

* کاش آنکه برای اولین بار گفت: آدمها از دور زیباترند، تو را یک لحظه از نزدیک دیده بود...

؟

-----------------------------------------

* و صدایی که اکنون نمی شنوید ... سکوت یک مرد دلتنگ است!

منیره حسینی

-----------------------------------------

* مادرم بلند بلند از دختر خاله ام تعریف می کند... من آهسته آهسته عکسهایی را زیر و رو میکنم... که ای کاش او دختر خاله ام بود...

علی محیط

-----------------------------------------

پیشنهاد آهنگ- نرو - مهرنوش

-----------------------------------------

* جیم کاویزل(ویت) : تا حالا تنها شدی؟ ... شان پن(ولش) : فقط وقتی که دور و ورم پر آدمه!

خط قرمز باریک- ترنس مالیک

-----------------------------------------


  • ۹۴/۱۰/۰۴
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.