} بگو تا جان دهم امروز... اگر فردا نمی آیی! :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

بگو تا جان دهم امروز... اگر فردا نمی آیی!

 

* خندیدی... و من چون کودکی چموش، حواسم به تیله های آبی نگاهت بود... و چالی که روی گونه ات داشت صدایم می زد...

حمید جدیدی

----------------------------------------------

* از انشاهای مدرسه پشیمانم... و به چشمهایت که فکر میکنم دوست دارم در آینده "دزد دریایی" شوم.

زانیار برور

----------------------------------------------

* جانم... و این اسم کوچکت بود... که گاهی جان هم کوچک است برای لحظه ای که میخندی...

حمید جدیدی

----------------------------------------------

* همیشه نداشته هایمان را بیشتر دوست داریم... مثل همین دوستت دارم هایی که تو هیچ وقت، نمی گویی به من! ... نمیدانی چقدر دوست شان دارم.

بهنام محبی فر

----------------------------------------------

* زن ها را دوست دارم... حسادت تو را تحریک می کنند و من راه بهتری برای فهمیدن اینکه عاشقم هستی سراغ ندارم!

علی آراسته

----------------------------------------------

* باز دیروز شهر دوازده میلیون و هفتصد و نود و شش هزار و پانصد و چهل و سه نفری تهران خالی بود... بس که در سفری

مصطفی مستور

----------------------------------------------

* بعضی چیزها را نمی شود گفت... مثل چه قدر دوستت دارم ها را...

افشین صالحی

----------------------------------------------

* کلیدهایم از جیبم می افتند، کیف پولم را گم می کنم، گوشی ام را جا می گذارم... و عجیب اینکه تو را که نیستی... می برم با خودم ، در جیبم،در کیفم،در دلم!

آیدا حق طلب

----------------------------------------------

* دوباره عهد میکنی که نشکنی دل مرا... چه وعده ها که میدهی به رغم ناتوانی ات...

کاظم بهمنی

----------------------------------------------

* دست هایت... دست هایت... دست هایت... کاش کسی در نوشتن این شعر یاری ام کند!

علیرضا قاسمیان خمسه

----------------------------------------------

* من تنهایی زورم به معشوقه هایت نمی رسد... باد،باران،کوچه،رنگین کمان،این گلدان شمعدانی،آن آیینه کنار طاقچه... من تنهایی... ولی کارهای زیادی بلدم... مثلا بیشتر از همه شان "دوستت دارم".

حمید جدیدی

----------------------------------------------

* رادیو شاید زنی است منتظر... که دستان مردی تنها لا به لای موهایش دنبال آهنگ زندگی می گردد.

حمید جدیدی

----------------------------------------------

* و یک روز آنقدر دوستت خواهم داشت... که اسم خانه کوچکمان را آغوش خواهیم گذاشت...

حمید جدیدی

----------------------------------------------

* چهار خانه آن طرف تر.... پیراهن مردانه ای بود با سقفی از جنس شانه... خانه دار خوبی می شدم اگر... به آغوش می گرفت مرا...

حمید جدیدی

----------------------------------------------

* تنها یک آغوش می خواهم از تمام این هستی... هستی؟

منوچهر بلیده

----------------------------------------------

* عاشقت نشدم که عصرها دست خودت را بگیری و ببری پارک انقراض نسلت را روی تابهای خالی تکان بدهی و فراموش کرده باشی که چقدر می توانستم مادر بچه های تو باشم...

لیلا کردبچه

----------------------------------------------

* مردها همیشه شاعران بهتری هستند... چون از زن می نویسند.

مونا سجادی

----------------------------------------------

* حقیقت این است  که در این جهان هرکسی گم شده ای دارد برای خودش، اما همه ی ما آیا ملتزم به حفظ همین حسرت بیهوده ایم! ...واقعا...؟

سیدعلی صالحی

----------------------------------------------

* از "استانبول" هیچْ نمی‌دانستم...مگر خیابانی که در آن عاشق‌ ات شدم...و حالا سال‌هاست تمام شهر را می‌شناسم مگر آن خیابان را؛ و تو را...

رضا کاظمی

----------------------------------------------

* من اما من چیزی نگفتم و فقط بی صدا سوار ماشین شدم،ولی وقتی که به سمت راست میپیچیدم،می توانستم نیم رخش را ببینم ...

هانریش بل- کتاب نان آن سالها

----------------------------------------------

+ عشق دو وجه داره، یکی "موندن" و اون یکی "رفتن".
- جالبه...! خُب تو کدومشو ترجیح میدهی؟
+ "رفتن" رو، اینطوری لااقل ظاهرش سالها حفظ میشه. ماها با موندن، بیشتر مواقع بهش گند میزنیم. یه نگا به آدمایِ عاشق اطرافت بنداز ...
دیالوگ های خیالی من/حمید جدیدی

----------------------------------------------

+  عنوان پست از صائب تبریزی

  • ۹۴/۱۱/۲۶
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.