} یلداترین بهانه ی من ، بیشتر بمان! :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

یلداترین بهانه ی من ، بیشتر بمان!

 

*  خوابت را آماده کن/ یلداست و خیال بوسه ای طولانی در راه...

------------------------------------------

*  یلدا اوج دلتنگی پاییز است/ وقتی خودش را به هر دری میزند تا یک دقیقه بیشتر منتظرت بماند.

مریم قهرمانلو

------------------------------------------

* دو قدم مانده که پاییز به یغما برود/ این همه رنگ قشنگ از کف دنیا برود/ هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد/ دل تنها به چه شوقی پی یلدا برود؟

یغما گلرویی

------------------------------------------

* برف و باران- سوز و سرما، کنج شب/ وای از این یلدای بی چشمان تو...

سعادت عبدولی

------------------------------------------

*  نه شب پره می خواهم  / نه گپ و ناردانه/ فقط ; یلداترین بوسه از لبهایت...

?

------------------------------------------

* کاش می شد برای یک شب هم که شده هندوانه باشم ! همان قسمت که سهم توست...


------------------------------------------

*  یلدا چه ذوقی دارم/ که حتی یک دقیقه بیشتر در خواب منی...

------------------------------------------

* امشب باید دانه های سرخ لبانم را دانه کنی/ امشب باید شیرین ترین فال چشمانم را بگیری/ امشب باید من....تو... تمام عشق بیشتر طول بکشد...

------------------------------------------

نظر به روی تو هر بامداد نوروزی ست/ شب فراق تو هر شب که هست، یلداییست!

سعدی
------------------------------------------

* یلدا بلندترین شب چشمان توست/ تا صبح هم که نگاهشان کنم/ وقت کم می آورم...

رضا کاظمی

------------------------------------------

بوسه ام را بردار بگذار لای کتاب حافظ/ فالی بگیر برای عشقمان/ آن سوی جهان تو/ افتاده ام میان مشکل ها...

علیرضا اسفندیاری

------------------------------------------

* یلدای من شبی بود که مرا ترک کرد/ هیچ شبی برای من آنقدر بلند و طولانی نگذشت...

مهتاب قیاسی

------------------------------------------

* اقرأ بسم نبودنت/ که سیاهی اش را هیچ اناری سرخ نمی کند...

نگار الهی

------------------------------------------

* بمان که فلسفه این شب دراز این است/ که یک دقیقه تو را بیشتر نگاه کنم...

سعید بیابانکی

------------------------------------------

  • ۹۴/۰۹/۳۰
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.