} من حواسم به همه جمع; ولی پرتِ توأم :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

من حواسم به همه جمع; ولی پرتِ توأم

روبرویت که می نشینم احساس می کنم هر دو به دنیا پشت کرده ایم...

علیرضا عباسی

----------------------------------

گفتم: چند دقیقه این‌جا بنشین و به من تکیه بده. گفت: کارم از تکیه گذشته… دلم می‌خواهد توی بغلت بمیرم.

عباس معروفی

----------------------------------

 انسان ها اگر بخواهند بین تو و خوشبختی شان یکی را انتخاب کنند.. مسلماً تو را انتخاب نخواهند کرد.

ژان ماری گوستاولو کلزبو

----------------------------------

 وسواسی باشید در انتخاب کتابی که می خوانید ، فیلمی که می بینید صوتی که گوش می کنید آدمی که با او معاشرت می کنید موضوعی که به آن فکر می کنید و ... اینها غذای روح شما هستند

 ----------------------------------

 فکر کردن دشوار است،به همین خاطر است که بیشتر مردم قضاوت می کنند.

کارل گوستاو یونگ

----------------------------------

ما آدمیان نقطه ضعف بسیار شناخته شده ای داریم که وقتی چیزی را از دست می دهیم به گونه ای اغراق آمیز عزیزش می داریم و چشم پوشی از آن را غیر ممکن می دانیم.
هرمان هسه
----------------------------------

 ترسناک‌ترین حقیقت ِ دنیا این است که همه‌ی آدم‌ها حق دارند.

فرشید فرهادی

----------------------------------

 یک زندگی را چطور می شود اندازه گرفت؟ به طول سال ها؟ به مقدار پول؟ به ساعت های لذت عشق؟

عقد و داستان های دیگر / اسماعیل فصیح

----------------------------------

 همه انسانها در لحظاتی از زندگیشان خود را تنها احساس می کنند ، زیستن یعنی جدا شدن از آنچه بودیم برای رسیدن به آنچه در آینده خواهیم بود ، تنهایی عمیق ترین واقعیت بشری است.

اوکتاویو پاز

----------------------------------

ما به آنچه حقیقت است اعتقاد نداریم،بلکه به چیزی باور داریم که دوست داریم حقیقت داشته باشد.

جوبیس کرول سمی

----------------------------------

 زن ها هر چه عمیق تر دل میبندند قدم هایشان بلندتر مى شود نزدیک تر مى شوند... و در آخر مردها کسى را دوست دارند که از همه "دورتر" باشد!

 فرزانه صدهزارى

----------------------------------

 دل که تَنگ است کجا باید رفت...؟

فریدون مشیری

----------------------------------

 میلیون ها سال طول کشید تا نوبت زندگی به ما رسید; من چه ساده دارم برای تو میمیرم..

علی نیتلی

----------------------------------

 مهم نیست کی یا چه شکلی هستی .. تا زمانی که عشق کسی باشی ...

رولد دال

----------------------------------

 و حیاتِ آدمی آن هنگام آغاز می گردد که "دوستت دارمى" می شنود که دلـش می خواهد.

فاطمه صابری نیا

----------------------------------

وقتی مردی به سن معینی می‌رسد، به خیلی چیزها می‌تواند تظاهر کند اما خوشبختی یکی از آنها نیست.

خورخه لوئیس بورخس

----------------------------------

 آیا ممکن است کسی چیزی را که به حد پرستش دوست داشته؛ ناگهان از یاد ببرد و دیگر به آن علاقه‌ای نشان ندهد؟!

امیل زولا

----------------------------------

 + عنوان:میثم بشیری

+ هیچ کاری غیر ممکن نیست بستگی داره کی ازت بخواد

+ وقتی که قلبت رو باختی دیگه تا آخر عمر چیزی رو نمی بری.. 

  • ۹۸/۰۴/۰۹
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.