} چیزی به من بگو که هیچ زنی جز من نشنیده باشد.. :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

چیزی به من بگو که هیچ زنی جز من نشنیده باشد..

برات میمیرم 1 ثانیه !!!
 
تلگرام یک قابلیت دارد به اسم سکرت چت
برای این ساخته شده که حرفهای آدم ها با هم از یک درگاه امن از جایی که چشم کسی بهش نخورد گوش کسی نشنود و دست کسی نرسد منتقل شود. همین قابلیت یک قابلیت دیگر در خودش دارد که به فارسی می شود زمان سنج خودتخریبی یا نابودگر زمانی. کارش این است که به پیام ها زمان می دهد. زمان دیده شدن خوانده شدن فراموش شدن 2 ثانیه 10 ثانیه .
هرچیزی میتوانی بنویسی.
دوستت دارم تایمرش را بگذاری روی 5 ثانیه.
بنویسی چقدر دلم تنگ شده برایت 3 ثانیه .
بنویسی دلم دارد از دهنم میزند بیرون 4 ثانیه.
آنوقت میتوانی بنشینی به تماشا. ببینی که پیام ها چطور ارسال می شوند چطور می مانند و چطور نابود می شوند.
تلگرام برنامه ی آدم های امروزی ست.کوچ کاربرها از وایبر و واتس آپ و لاین شروع شده. سرعتش خوب است فایلها راحت جابجا می شود و حرف ها زمان نابودی دارد. از این پس عشق واژه ی ثانیه هاست و حالا دیگر جسد بی جان همه ی عاشقان افسانه ای لای  کتاب های بیدخورده خواهد پوسید.
میمیرم برایت 1 ثانیه... 
 

 

  • ۹۷/۰۲/۱۸
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.