} آن من کو؟ آن من.. :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

آن من کو؟ آن من..

💙 "ما دو استکان چای نوشیدیم"   و این جمله شعر نیست. استکان در آن به معنی استکان است و چای استعاره از هیچ شرابی نیست..خواستم بگویم؛ اوست که مرا مست می کند

مژگان عباسلو

---------------------------

💙 خسته ای .. چای یا قهوه؟  نه عزیزم ، چشمهای تو .

سیدعلی میرافضلی

---------------------------

💙 چای و باران و پنجره بهانه است.. من دلم نگاه تو را می خواهد..
---------------------------

💙 یعنی خاک بر سر ِ لحظه هایی که ما مال ِ هم نیستیم.

 مهدیه لطیفی

---------------------------

💙 چرا نباید هر زنی  زیباترین زن جهان باشد؟  دست کم برای یک بار;  دست کم برای مدتی;  دست کم برای یک جفت چشم؟

 یاروس لاو سایفرت
---------------------------

💙 هنر، نسخه ی دوم زندگی نیست.از آن لعنتی همان یک نسخه کافی ست..

 ویرجینیا ولف

---------------------------

💙 جُبران نمی شوی! حتی به گریه های عمیق...

عباس فرجی

---------------------------

💙 ﺩﺭﻭﻍ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺎﻧﻪ ﯾﺎ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ ﯾﺎ ﺍﺯ ﺳﺮ ﺗﺮﺱ .. ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﻧﻤﯽ ﺁﻭﺭﺩ ﺯﻧﯽ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺍﺩﻋﺎﯼ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ.

 ﻧﯿﻠﻮﻓﺮ ﻻﺭی پور

---------------------------

💙 ﺗﻮ ﻭﺟﻮﺩ ﻫﺮ ﺁﺩﻣﯽﺭﮔﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺩﮔﺮﺁﺯﺍﺭﯼ ﻭ ﺳﺎﺩﯾﺴﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ ﻭ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﭼﻪ ﻭﻗﺖ ﺍﯾﻦ ﺣﺲﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﯿﺸﻪ؟ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ﯾﮑﯽ ﻋﺎﺷﻘﺘﻪ!

Bitter moon|Roman Polanski

---------------------------

💙 زنانِ بسیاری را دیده‌ام در وقت‌هایِ بسیار .. اما هیچ‌یک به اندازه‌ زنانِ عاشق در خوش‌بختیِ دنیا  دست نداشته‌اند.

مریم ملک‌دار 

---------------------------

💙برایش دیوانه شو ! چرا که عشقی عاقلانه، هیچ زنی را افسون نمی کند...

نزار قبانی
---------------------------

💙ﻫﯿﭻ ﺩﻟﻢ ﻧﻤﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﺯﻥ ﺑﺎﺷﻢ .. ﻫﯽ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﺎﺵ ; ﻣﻨﺘـﻈﺮ ﺑﺎﺵ;  ﻣﻨﺘﻈﺮ باش ..

هاینریش بل

---------------------------

💙باران می بارد، بی خبر از اینکه همنام دخترم بود ؛ اگر  تو مادرش  بودی.

---------------------------

💙غریب‌ترین زنِ عالمی وقتی آغوشِ مردی وطنت می‌شود.

نسترن وثوقی

---------------------------

💙بی تردید تمام زن ها شب هنگام تن اشان را در آغوشِ مردی می ریزند.. یا در تنِ بودنش .. یادر خیالِ نبودنش
مریم یزدانی
---------------------------
💙 بستیم.. دلی را که باید می دادیم.
سید محمد عباسی
---------------------------
💙 شخصى که قبل از خواب بهش فکر میکنید همون کسیه که دلیل شادى یا درد شماست...
---------------------------
💙دلتنگی پیراهن نیست که عوضش کنی و حالت خوب شود ; دلتنگی گاهی پوست تن آدمی‌ست…
معصومه صابر
---------------------------

💙 از جنگل به کارگاه چوب بری رفتند;  صندلی،نیمکت،میز;  آنکه عاشق تر بود  پنجره شد...

حمید جدیدی

---------------------------

💙 یک گلوله می تواند دو نفر را بکشد، اگر، به قلب من شلیک شود..
آریا معصومی
---------------------------

💙 حسرت یعنی تو برای همیشه رفته باشی و من هیچگاه ترک موتورت ننشسته باشم..

مهدیه لطیفی

---------------------------

💙 بیچاره مردی که زنی مهرش را از دلش بیرون کند.

---------------------------

💙  خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش;  بنماند هیچش الا؛ هوس قمار دیگر..
حضرت مولانا
---------------------------

💙قسم به چشمان تو آنگاه که به اشک می نشست..

فرشید فرهادی
---------------------------

💙 پرواز پرنده         و شاخه ای که دلش لرزید!

---------------------------
💙 نبودنت سخت است..    یاد نمی گیرم..

 ---------------------------

💙 دستانت را چگونه بوسه زنم که جبران همه عمر شود؟

---------------------------
💙 کوچه های بن بست خیابانهای غمگینی هستند که از رسیدن به تو ناامید شده اند..

---------------------------

💙 لکه قرمز روی پیراهن تو.. آه ترجیح میدهم فکر کنم کسی را کشته ای..
رویا شاه حسین زاده
---------------------------

💙در افکارت برای قدم های زنی با کفش های پاشنه بلند جا داری؟

---------------------------

💙 شعر چیزی نیست; لحن گفتن دوستت دارم است.. من لال و کور و فلج و بی دست و پا شوم اگر/شعر نتوانم گفت شاید.. اما دوستت خواهم داشت، حتماً

علیرضا روشن
---------------------------
💙 میان من و تو مرزها بسیارند.. دست هامان اما جغرافیا نمی دانند.
تارا حیدری
---------------------------
💙 مراقب دلم باش وقتی پایِ حوض،  چشمانِ تو می رقصد.
---------------------------
💙 چهل سال بعد یا مرده ام که هیچ یا نم نمای باران که بزند دلم هوای تو را خواهد کرد.
---------------------------
💙 بیراهه رفته بودم آن شب; دستم را گرفته بود و می کشید.. زین پس تمام عمر را بیراهه خواهم رفت.
حسین پناهی
---------------------------
💙 شعری که عاشقانه نباشد; قشنگ نیست.
ابوالفضل صمدی
---------------------------
💙ای که گفتی عشق را از یاد بردن سخت نیست; عشق را شاید ولی هرگز مرا نشناختی..
فاضل نظری
---------------------------
نشست تو ماشین .. دستانش می لرزید بخاری رو روشن کردم..  + ابراهیم ماشینت بوی دریا میده!  - ماهی خریده بودم    +ماهی مرده که بوی دریا نمی ده!       - هر چیزی موقع مرگ بوی اون جایی رو می ده که دلتنگشه;      + من بمیرم بوی تو رو میدم...
سیامک تقی زاده
---------------------------
+ عنوان: مولانا
  • ۹۶/۰۶/۰۸
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.