} من به آغوش تو محتاج تر از نانِ شبم... :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

من به آغوش تو محتاج تر از نانِ شبم...

 مرا به جرعه ای از چشمانت دعوت کن که چای سبز برای سلامتی خوب است..

مهدی فرجی

-----------------------------

و کسی که تو را دیده باشد ؛ پائیزهای سختی خواهد داشت.

لیلا کردبچه

-----------------------------

 شما " شاعران " زیادی را ملاقات کرده اید .من اما .. ،" شعری " را در حضورم دارم . 

پوریا نبی پور

-------------------------------

گاهی زیبایی.. وحشتناک ترین دردی‌ست  که یک زن به آن دچار می‌شود...
جلیل الیاسی
-------------------------------

بیا و کمی با گلهای خانه حرف بزن... شنیده ام موسیقی برایشان خوب است

پوریا نبی پور

-------------------------------

جایی ،همین حوالی چشمانت مرا نگهدار...بهشت را از چشمانِ تو ساختند...جایی سبزتر از چشمت سراغ داری؟

ستایش قاسمی

-------------------------------

گفتی چه خبر؟ گفتم و هرگز نشنیدی...جز دوری ات ای عشق، به قرآن خبری نیست.

امید صباغ نو

-------------------------------

زندگی، تو را داشتن است... نداشتنِ تو را که همه دارند ...

فرحناز جارالهی

-------------------------------

هیچ،جز یادِ تو؛ رویای دلاویزم نیست...

فریدون مشیری

--------------------------------

اسم "تو" را نوشتم ... این کوتاه ترین شعرم بود.

  مجید حاتمى

-------------------------------

گاهی احساس را به بهانه ی آزادیش باید کشت.

عادل دانتیسم

------------------------------

به تو فکر کردم ... فکر کردم ...فکر کردم ..فکر..  گریه ام گرفت 

پوریا نبی پور

-------------------------------

روبرویت که می نشینم احساس می کنم هر دو به دنیا پشت کرده ایم ...

علیرضا عباسی

-------------------------------

اون به تو فکر نمی کنه...اما تو وقتی این ُ خوندی به اون فکر کردی 

عباسعلی اسکتی

--------------------------------

ابد و یک روز؟... ابد و یک قرن؟...ابد و یک میلیون قرن...به دوست داشتن‌ات محکوم...

نسترن وثوقی 

-------------------------------

همه ی زنهای زیبا مثل تروریست ها خطرناکند؛پلک زدن یک زن زیبا وسط جمعیت به اندازه ی انفجار یک بمب ساعتی کشته می دهد 

سیاوش شمشیری

--------------------------------

برایم نوشته بودی که ابن سینا در تعریف عشق گفته که: "عشق نوعی مالیخولیای عارض بر روح است." و من در جوابت نوشتم که: " و این مالیخولیای محبوب من است."

--------------------------------

و تقدیر ؛سرپوش خداست روی تمام از دست دادگی ها...

هومن شریفى

--------------------------------

مردهایی که شعر می نویسند یا زنی را دوست دارند .. یا از دوست داشتنِ زنی خاطره ...

محمدعلی یزدانی
--------------------------------
دوئل برای هر دوی ما بی فایده خواهد بود...ما بارها با نگاه به هم مرده ایم
نیما معماریان
--------------------------------
آدم یک " تــو " را کنار خودش داشته باشد و چای بنوشد . 

پوریا نبی پور

--------------------------------

وقتی چیزی را از دست می دهید ، درسی را که از آن گرفته اید از دست ندهید ...

دالایی لاما

--------------------------------

نشسته است..چای می نوشد و عشقت را فراموش می کند،زنی که بلد نیست دست از دوست داشتنت بردارد
نیاز خاکی
--------------------------------

بیا "من" باش .. من باش و ببین چقدر میشود  تو  را دوست داشت 

هستی دارایی
--------------------------------
چرا هرکسی را که زخممان بزند بیشتر عاشقانه میخواهیم؟!
اهورا فروزان
--------------------------------
چقدر عاقلند آنهایی که در عشق احمق اند...
ویکتور هوگو
--------------------------------
دست ‌خط تو راضی ام نمیکند...کاش دست ِ تو ..
مصطفی حسن زاده
--------------------------------
تنها رسالت من در جهان دوست داشتنِ توست ببخش اگر  به جنگ و گرسنگی و ترس فکر کرده ام.
 محسن بیدوازی
--------------------------------
- دختر، اینطور به من نگاه نکن! این چشم‌های تو بالاخره مرا وادار به یک خبط بزرگ در زندگی خواهد کرد.
+ این خبط شما ، آرزوی من است...
بزرگ علوی/چشم هایش
--------------------------------
عنوان پست: مهرداد وکیلی
اسکار بهترین تماشا هم تعلق میگیره به تماشای کسی که دوستش دارید درحال انجام کاری ،وقتی حواسش نیست.
نصفِ نمیدونم هایعنی الان نمیخوام بگم/بفهمیم!

گاهی همون آدمی که هیچکی فکرشو نمیکنه ، کاری میکنه که هیچکی فکرشم نمیکنه.

اینکه یه نفر داره تلاش میکنه تا خوشحالت کنه خیلی با ارزشه، حتی اگه نتونه اینکارو بکنه...

مچکر از تمام کسانی که پیام داده بودن علی الرغم تأیید همه رو خوندم 

  • ۹۵/۰۶/۲۹
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.