} اندر تن من جــآن و رگ و خون همه اوست... :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

اندر تن من جــآن و رگ و خون همه اوست...

❤️مرد گفت: به پنجره بزرگتری نیاز داریم ... زن     آغوشش را باز کرد;

مرتضی محمودی

-----------------------------

❤️یک حلقه گل می شود لحظه دیدار برای مرد; حجم ظریف بازوان زن دور گردنش...

یوسف نورائی

-----------------------------

❤️ببخش عزیزم که از دار دنیا هیچ چیز ندارم ... دار دنیا هم خودش چیز کمی نیست; همان توست در دو بخش... که بودنت دنیایی ست برایم و نبودنت چیزی شبیه دار 

حمید جدیدی

-----------------------------

❤️جانباز چند درصد است؟ مردی که در یک حادثه عشقی قلب و غرور خود را از دست داده است؟

-----------------------------

❤️دیگران تنهایت می گذارند و دیگرانی را تنها می گذاری،این طور می شود که آدم همیشه تنهاست.

ساره دستاران

-----------------------------

❤️بعضی آدم ها فقط یک اسم اند در شناسنامه تو ... بعضی اسم ها اما شناسنامه توأند.

رویا شاه حسین زاده

-----------------------------

❤️حالا دیگر بعد از من هرکه دوستت بدارد برایت تکراری ست.

رضا یاراحمدی

-----------------------------

❤️نمی نویسم که بگویی چه زشت یا چه زیبا... می نویسم که بگویی نترس "دوستت دارم". 

-----------------------------

❤️دیوار است; دری که آن سویش تو نباشی.

سارا احدی

-----------------------------

❤️هیچ دلیلی جز نبودنت یک شبه دریا را کویر لوت نمی کند.

مریم نورائی نژاد

-----------------------------

❤️گفتن دوستت دارم همیشه مثل دل به دریا زدن است;رها کردن تیری که دیگر هرگز به کمان باز نمی گردد... "دوستت دارم" هر سرانجامی که بیابد، این تیر که رها شود دیگر هیچکس آن آدم قبلی نخواهد بود.

حسین کامیار

-----------------------------

❤️در گذر از جاده زندگی آموختم کسانی را که بیشتر دوست می داری زودتر از دست می دهی.

آلبر کامو

-----------------------------

❤️همه ما مردها یک مکان مورد علاقه در زندگیمان داریم، یک ساعت در روز را  بیشتر از 24 ساعت دوست داریم، یک عدد بیشتر از همه اعداد ریاضی به ما انرژی میدهد و یک ترانه  و آهنگ را بیشتر گوش میکنیم و تمام اینها فقط تقصیر یک "زن" است

آراد حسین زاده

-----------------------------

❤️با یک شعر مگر چه می توان کرد جز این است که اندوه را از یک جای دلت بر میدارد و جای دیگر می نشاند؟

مسعود درویشی

-----------------------------

❤️مرد اگر در جوانی خودکشی نکند، پیر می شود

فرامرز افضلی

-----------------------------

❤️هر آدمی در دلش غار غمگینی دارد که از آن جوان بیرون نمی آید.

معصومه صابر

-----------------------------

❤️مردی که می گوید تنها تو را دوست دارم، درست شبیه زنی ست که قول داده فقط مغازه ها را بگردد و چیزی نخرد

ویکتور هوگو

-----------------------------

❤️ای کاش تو باشی و مرا کاش نباشد.

حمید رها

-----------------------------

❤️و یک زن در ظریف ترین نقطه ی شب هنوز هم دوست داشته شدن را انتظار می کشد.

تورگوت اویار

-----------------------------

❤️شنیده بودم گل ها جان دارند باور نمی کردم; تا تو را دیدم

-----------------------------

❤️تمام شهر را زنان و مرانی گرفته اند که یکدیگر را می خواهند و نمی یابند و پلیس هایی که معلوم نیست چه کسی را به چه کسی می رساند.

رویا فخاریان

-----------------------------

❤️گلها معصومانه زیبایند آنقدر که با بیرحمی چیده می شوند و ما زنها، که قاتلان خویشیم... چقدر مرگمان تکراریست.

فریا زعفری

-----------------------------

انزو: هفده سالم بود، عاشقش بودم حتی سال بعد سعی کردم براش بمیرم، دو سال بعد حتی اسمش یادم نمیومد... زمان همه چیز رو پاک میکنه!

آبی بیکران- لوک بسمون

-----------------------------

❤️چشم های یه دختر بختیاری، پوست یه دختر آذری، قد یک دختر کورد، موهای یک دختر جنوبی،متانت یه دختر کویری و لبخند یه دختر شمالی و ... اگه جمع کنن توو قالب یه لیلی  بدن به یه مرد... لامصب باز چشش دنبال یکی دیگس 
حمید جدیدی

-----------------------------  

+ عنوان پست: حضرت مولانا

+ بزرگترین خطری که آدمایی که حالشن خوب نیست رو تهدید میکنه کسایین که دوست دارن نجاتشون بدن

+ تمام نظرات رو میخونم و همین جا عذرخواهم از کسانی که به خاطر اسم هاشون نتونستم تأیید کنم ...

  • ۹۵/۰۴/۲۱
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.