} مثل باران چشمهایت دیدنی ست ... :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

مثل باران چشمهایت دیدنی ست ...

 

چشم های تو درشت بودند با مژه های زیبا و صورت گرد تو مثل کاسه ی ماه بود و پاهایت که می آمدند تا مرا در گوشه ای پیدا کنند..چشم های تو مهربان بودند...دهانت مهربان بود و گنجشک ها واقعاً می آمدند از گوشه ی لبت آب می خوردند.

غلامرضا بروسان

-------------------------

از تو فقط چشم هایت را دیده ام...همین کافیست

رضا کاظمی

-------------------------

هر زن شعری ست که جهان را لطیف تر می کند.

رضا دستجردی

-------------------------

میتوان قسم خورد به زیبایی چشمهایت،وقتی خیره به افق در خیال منی

علی رضا تقی زاده ثمر

-------------------------

درس زیاد می خواندم و هر جایی که برایم مهم بود با یک مداد زیرش خط می کشیدم...قانون جاذبه همیشه از سوالات امتحانی بود،گفتم جاذبه یاد چشم های تو افتادم و چشم عضو مهمی ست اگر نه زن ها اینقدر با دقت،رو به آینه زیرش با مداد خط نمی کشیدند.

حمید جدیدی

-------------------------

مثل آوازهای اصیل ایرانی که هر کدام چندین گوشه دارد آسمان برای من گوشه ای از چشمان توست.

  حافظ ایمانی

-------------------------

چشمان تو کتابی ست که هیچ گاه فصل آخرش نوشته نشد.

فرشاد موحدی
-------------------------

شهرآوردیست چهره ات...یک طرف:قرمز لب هایت...یک طرف:آبی چشم هایت

محمد عسکری ساج

-------------------------

تو نگاهی داری که به تنهایی یک کوچه تماشا دارد.

سهیل ملکی

-------------------------

بگذار لبهایت برای بوسیدن باشد؛چشمهایت به اندازه ی کافی حرف برای گفتن دارد.            

؟

-------------------------

بند ِ دل ِ من به لبخندهای تو بند است...برای دوست داشتنت اما لبخندهایت را نه دلت را لازم دارم!

مهدیه لطیفی

-------------------------

خودت را از چشم من ببین! هزار بار زیباتری از خودت...

-------------------------

بیا با هم عکس بگیریم...یک عکس دو نفره;من به دوربین نگاه کنم/تو به من/نمی خواهم چشمانت در تاریخ ثبت شوند!

 سیده فاطمه شیخ الاسلام

-------------------------

دلم برایت  تنگ  شده...و گاهی یک شعر بلند می تواند تنها چهار کلمه داشته باشد

آرش شریعتی

-------------------------

چه زود از دست می دهیم چیزهایی را که برای بدست آوردنشان سالها منتظر مانده ایم...فنجان دیگری از دستم می افتد،بوی قهوه/و من دوباره یاد چشمهایی می افتم که قهوه ای نبودند...

 رویا شاه حسین زاده 

-------------------------

گفتم خبرت از دلِ من هست که چون شد... گفتا که چرا نیست؟جفا کردم و خون شد

واقف نورالعین

-------------------------

این من ِ شاعر که با شعر خوش است.. با تو می توانست خوشبخت باشد.

  نسترن وثوقی

-------------------------

مجسمه ات را باید بسازم و در میدانی بکارم و همه را مجبور کنم دور تو بگردند

مهدیه لطیفی
-------------------------

شعر ها درد اند...درد ها به درد ِ کسی نمی خورند

  مهدیه لطیفی 

-------------------------

تمام هوای این روزهای من  دوست داشتن مدام مردیست سیگار برلب که مدام درافکارش زنی با کفش های پاشنه بلند  آرام آرام میدود...

آرام موسوی

-------------------------

آرامش یعنی همه ی دنیا زیر سر من است وقتی سرم روی شانه های توست...

-------------------------

خوشبختی یک جفت جوراب مردانه ی مچاله شده است که افتاده زیر کاناپه ... و من نمیدانم چرا اینقدر  به من حس آرامش و امنیت میدهد.

رویا شاه حسین زاده

-------------------------

ما دیگران را دیر می شناسیم خودمان را دیرتر...

نادر ابراهیمی

-------------------------

چشم آهو همیشه چشم آهوست...چشم شیر همیشه چشم شیر است... تنها چشم آدمی ست که گاه آهو و گاهی شیر است!

رضا یاراحمدی

-------------------------

چشمهایت آدم را تا مرز کفر می برند،لبهایت اما معجزه ی ایمان است.

-------------------------

کاش می شد از علاقه هم  عکس گرفت تا ببینی وقتی به تو فکر می کنم چقدر خوب می افتم...

  رسول ادهمی

-------------------------

سه شنبه  خدا کوه را آفرید ...قیصر امین پور

خدا همه ‏ی هنرش را صرف آفرینش جسم زن کرد.

عاشق روحیات و قلم مهدیه لطیفی ام...

  • ۹۵/۰۲/۲۸
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.