} آدمی نیست که عاشق نشود وقت بهار... :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

آدمی نیست که عاشق نشود وقت بهار...



احتمال میدهم تا 8 صبح یکشنبه همه چیز خوب پیش میرود,
من فقط ترس آن 12 ثانیه آخر را دارم.
خوب میدانم که آن 12 ثانیه میتواند دمار از روزگار آدم دربیاورد ...
من تورا خوب میشناسم,
درست در همان 12 ثانیه آخر از آن پوسته ی سخت خودت بیرون میایی و به این فکر میکنی که چه میخواستی و نشد حتم دارم برای چند لحظه ام که شده اشک در چشمانت حلقه میزند و جای خالی من دلت را آتش میزند...
میدانم که اشک میریزی برای نشدن ها ,نبودن ها,نرسیدن ها و ...!!
میدانم برای آن 12 ثانیه آخرم که شده لااقل با خودت مهربان میشوی و وقتی با خودت حساب و کتاب میکنی اشتباهایت را آرام خودت را میبخشی بعد از آن لابد قرآن را باز میکنی و تند تند خدا را که شاید ماه هاست در شلوغی ها گم کردی پیدایش میکنی!
.
 فرزانه طلایی


  • ۹۴/۱۲/۲۷
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.