} شنیده ام که تو هم از تبار ساداتی! چگونه نذر تو باشم امامزاده ی من؟ :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

 

* همیشه دوست داشتم ساعت ها در ارتفاعی بالاتر از شهر بایستم و در انبوه ساختمان ها دنبال خانه ی کسی بگردم که دوستش دارم . . . برای همین کارگر شدم!

سابیر هاکا

------------------------------------------

* در بلندترین جای شهر ایستاده ام... زمین زیر پایم تاب می خورد اما... از اینجا هم تو را نمی بینم... این یعنی ارتفاع پست !

حمید پویامنش

-----------------------------------------------

* اسلحه ها بیهوده ساخته شدند... تو مسلح به نگاهی بودی که داوطلبانه شکار آن شدم.

مهسا رهنما

-----------------------------------------------

* به جای روزهای هفته، کاش تو می آمدی!

محمود فخری نژاد

-----------------------------------------------

* همیشه در هر عکسی جای یک نفر کنار من خالیست، یک نفر که اگر بود حتی لازم نبود چیزی بگوید،تا من لبخند بزنم... یک نفر که اگر بود، من در آن عکسها نبودم...

مژگان عباسلو

-----------------------------------------------

* عکاس ماهری است کسی که از تو عکس بگیرد و دستانش نلرزد...

جواد چعباوی

-----------------------------------------------

* تو مثل همان بوسه دزدکی هستی، کوتاه شاید... اما ماندگار تا ابد...

عصمت امید

-----------------------------------------------

* و مشغله این روزهای من... تنها تکرار این یک جمله... اگر تو دوستم نداشته باشی...

سولماز تبریزی

-----------------------------------------------

* بیا تا آسمان هنوز گریه می کند روی سنگفرش خیابان برقصیم... حرف مردم به یک استکان چای داغ نمی ارزد.... وقتی از موهای خیس من شعر چکه می کند روی لبان تو

لیلا نوحی

-----------------------------------------------

* چشمان درشت به رنگ آسمان، سرمه ای در دستانت... هواشناس پیش بینی کرد،امروز و فردا کل دنیا طوفانیست...

نیما هوشمند

-----------------------------------------------

* قاب عکس ها به یاد جوانیشان افتاده اند... و دیوارها حوصله همدیگر را ندارند... من و نبودنت سر میز نشسته ایم،داریم شاممان را می خوریم...

روزبه سوهانی

-----------------------------------------------

* تو که نباشی تمام سال من بوی جهنم می دهد... به چشم هایت قسم!

مهدی صادقی

-----------------------------------------------

* فرق بین فراموش کردن و بخشیدن این است که آدم وقتی می بخشد کاملا فراموش می کند، اما وقتی که فراموش می کند خیلی وقت ها باز به یاد می آورد...

ژوزه مائورود واسکونسولس

-----------------------------------------------

* پسرم چیزهایی هست که مردها هیچ وقت فراموش نمی کنند مثل اولین عشق... اگر نه مادرت زن نازنینی است!

حمید جدیدی

-----------------------------------------------

* تو در سرت جنگ... من در دلم صلح... ماییم شاهکار تولستوی...

رضا یار احمدی

-----------------------------------------------

* آسمان و هرچه آبی دیگر، اگر چشمان تو نیست... رنگ هدر رفته است،بر بوم روزهای حرام شده... و چه رنگ ها که هدر رفتند و تو نشدند!

عباس صفاری

-----------------------------------------------

هیچ وقت نمی توانی چیزی را که قرار است از دست بدهی ، نگه داری . . . فهمیدی ؟ !تو فقط قادر هستی چیزی را که داری ، قبل از آن که از دستت برود ، عاشقانه دوست داشته باشی ! 

به خاطر وین دیکسی /  کیت دی کاملو

-----------------------------------------------

 

+ مائده تا حالا دچار شدی؟ - دچار چی؟ سختی،فقر،بیماری،غصه؟ دچار کدومش؟

+مائده دچار چشماتم/ ببندیشون اونایی که گفتی میاد سراغم

دیالوگ های خیالی من/ حمید جدیدی

-----------------------------------------------

+ عنوان پست از نرگس سادات میرفیضی

+ نمیدانم چرا اینگونه است وقتی نگاه عاشق به توست می بینی و بی اعتنا می گذری و عاشقانه به کسی می نگری که دلش پیش تو نیست!

+ هیچ وقت درکش نکردم: Gol + Shift= Del

  • ۹۴/۱۲/۱۳
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.