} من مهربان ندارم... نامهربان من کو؟ :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

من مهربان ندارم... نامهربان من کو؟

 


 
* قاتل ها همیشه چاقو... تفنگ... قاتل ها همیشه اسلحه نمی کشند... گاهی قاتل های لعنتی، آنقدر دیر سراغت می آیند ... که می میری!
بهار منصوری
------------------------------------------------------
* اگر دریابیم که تنها دو دقیقه فرصت زندگی داریم، تمام باجه های تلفن از افرادی پر خواهد شد که می خواهند به دیگران بگوید آنها را دوست دارند.
کریستوفو مورلی
------------------------------------------------------
* نگاه خیره مان به آنها که پله برقی بالا می بردشان... نگاه خیره شان به ما که پله برقی بالا می بردمان... ما همه گمشده ای داریم!
؟
------------------------------------------------------
* شعر بهانه است، دارم بلند ،بلند به تو فکر میکنم...
سیدعلی صالحی
------------------------------------------------------
* اتاق انتظار دکترها... ترافیک بلوارها... صف نوبت بانک ها...پشت چراغ قرمزها... میبینی؟ تقصیر من نیست... این شهر مجبورم میکند مدام بنشینم و به تو فکر کنم...
؟
------------------------------------------------------
* "تو دیوانه ای"... را چطور میگفتی... که هیچ کس نمی تواند؟
؟
------------------------------------------------------
*آدمها سه دسته‌اند:آنها که مرده‌اند...آنها که زنده‌اند...آنهایی که هنوز نمرده‌اند.به خیابان بنگر، خیابان‌ها مالامال از آدم‌هایی است که هنوز نمرده‌اند.

ساموئل بکت

------------------------------------------------------
* تو باید تیتر بزرگ گزارشات نقض حقوق بشر باشی... بس که وحشیانه زیبایی!
ناصر رعیت نواز
------------------------------------------------------
* کسی که از یاد می رود... کجا می رود؟
محسن صفایی
------------------------------------------------------
* آینه جادویی ات را دوست دارم...با اینکه می دانم زیباترین مرد جهان نیستم... اما قطعا به تو خواهد گفت که... عاشق ترینشان هستم!
میلاد تهرانی
------------------------------------------------------
*مواقعی هم هست،که آدم چمدانش را برای رفتن نمی بندد،بلکه می خواهد طرف مقابلش را بترساند !زن ها ...همه ی زن ها، برای یک بار هم در زندگانی شان که شده، چمدان های شان را بسته اند !
مارگریت دوراس
------------------------------------------------------
* همه یک روز به گذشته برمی گردیم...و برای تمام کسانی که دوستمان داشتند و ما رهایشان کردیم... سخت خواهیم گریست!
میثم زرتشتیان
------------------------------------------------------
* عاشق هم معتاد است به نوعی... همه از رنگ و رویش می فهمند حال و روزش را... اولین بوسه حکم اولین سیگار را دارد... و عشق هم در این میان همان سرنگ آلوده مشترک است!
آرش ناجی
------------------------------------------------------
در جهنم: + هری: اینجا چقدر راحته!   - شیطان: بذا ی چیزی بهت بگم من عاشق اینجام! هیچ جا دیگم نمی تونم برم...کلی کار توی دنیای شما بهم پیشنهاد شد ولی چرا برم کارمند بشم؟ اینجا رئیس خودمم و آزادم + هری: آره موافقم، بهتره رئیس جهنم باشی تا کارمند بهشت!
شالوده شکنی هری/ وودی آلن
------------------------------------------------------
کتاب- فراتر از بودن/ کریستین بوبن
* ما در هیچ سرزمینی زندگی نمی کنیم... ما حتی بر کره زمین هم زندگی نمی کنیم... منزل حقیقی ما،قلب کسانیست که دوستشان داریم!
------------------------------------------------------
آهنگ - آرام جان- محمد اصفهانی

------------------------------------------------------
** عنوان پست "انوری"
** تلخ است باور نبودن آنها که می توانستند باشند و رفتند...و تلخ تر است امروز... باور آنها که ادعای ماندن دارند.
** آدمی همیشه از غم و اندوه و زجر کشیدن کسانی می گوید که مانده اند، اما تا به حال درباره آنان که می روند فکر کرده ای؟
  • ۹۴/۱۱/۱۲
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.