} فقیر منم که ندارمت! :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

فقیر منم که ندارمت!

 

*  نشسته بود و کتاب می خواند / قسم میخورم تا آن لحظه هیچ کتابی را آنقدر خوشبخت ندیده بودم...

؟

------------------------------------------

*  آدمهای دیگر را نمیدانم/...در من اما/...اولین حسی که هر روز صبح بیدار می شود... دوست داشتن توست...

سارا وحدتی


------------------------------------------

* دلتنگی اش از خانه.... از شب.... بزرگتر است! آن کس که شب ها به خانه برنمی گردد.

؟

------------------------------------------

* میلیون ها سال طول کشید تا نوبت زندگی به ما رسید... من چه ساده دارم برای تو می میرم!

علی نتیلی

------------------------------------------

* هر روز از دست می روم... از پا در می آیم... کاش جایی می نشستم.... مثلا روی دل تو!

آرش ناجی
------------------------------------------

* با یک گل هم بهار می شود برای من... اگر آن یک تو باشی.

رحیم یوسفی

------------------------------------------

* همیشه می گفت: تا به امروز کسی را به اندازه من دوست نداشته... اما من هرگز به او نگفتم که اصلا قبل از او کسی را دوست نداشته ام...

علیرضا اسفندیاری

------------------------------------------

* از درون هر کسی یک نفر رفته است و هر کاری می کند نمی تواند او را بدرقه کند.

فاتح پالا

------------------------------------------

* تمام حسرتم این است من برای تو بمیرم و لبانت را مور و ملخ بخورند... زبانت را ماری به دهان گیرد... کرم ها توی چشمهایت ازدحام کنند...سوسک ها توی موهایت چنگ بیندازند و گندش بزنند دلی را که به من ندادیش!

علی نیتلی

------------------------------------------

* گفت: بین زن و زن زیبا کدام یک را دوست تر داری؟ سخت بود انتخاب یکی از میان دیگری...

حمید جدیدی

------------------------------------------

اگر شعری آرامتان کرد دعایی به حال شاعر بدحالش کنید ... ثواب دارد...

افشین واعظی

------------------------------------------

*  زن ها... نه میشه با اون ها زندگی کرد...نه میشه بدون اون ها زندگی کرد!

The Shining/Stanly Kubrick

------------------------------------------ 


پیشنهاد آهنگ - هم مرگ-علیرضا آذر

------------------------------------------ 

  • ۹۴/۰۹/۳۰
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.