} بگو تا کجای جهان با منی؟ منی که تمام جهانم تویی... :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

بگو تا کجای جهان با منی؟ منی که تمام جهانم تویی...


* اینجا کافه است بعضی قهوه می نوشند تا هشیار شوند/و یک نفر به چشمان مست تو زل میزند تا از هوش برود!

 امیرعباس قاسمی

------------------------------------------

* دیوار ها/مرزها/ارتش های جهان/این همه پیامبر/کتاب های آسمانی/حتی بهشت و جهنم/برای این است که ما دوست داشتن را  نمی فهمیم!

فلورا تاجیکی
------------------------------------------

* ترکش های زیادی در بدن داشت/ بزرگ ترینشان/ قلبی بود که سالها پیش توی تن اش کاشته بودند!
حمید جدیدی
------------------------------------------
* دوستش دارم نه به خاطر آنکه رهبرم بوده/ نه به خاطر آنکه شاه/ تنها به خاطر آن که همیشه/ در لحظه های من و تو/ روی تمام قلیان ها نشسته/ ناصرالدین شاه!
گروس عبدالملکیان
-----------------------------------------
* تاریک باد خانه مردی که نمی جنگد برای زنی که دوستش دارد!

نیکی فیروزکوهی

------------------------------------------

* سفر که می رفتیم چمدان را طوری پر می کرد که جای خالی نمی دیدی/ خودش را توی قلبم هم همین طور!

حمید جدیدی

------------------------------------------

* این دائم الخمری که می بینید با اکراه/ تا لحظه دیدار چشمانی مسلمان بود...

نظیر نیشابوری

------------------------------------------
* می پرسی چقدر دوستم داری؟/می خندم!! /جهان را متر کرده ای؟

؟

------------------------------------------

* صدایم می دوید / آااه صدایم چقدر خسته بود/ از تکرار نام زیبایت!!

حمید جدیدی

------------------------------------------
* تنهایی،خوابیدنِ هر شبِ مَردی‌ست در آغوش زنی‌ که،دیگر نیست!
رضا کاظمی
------------------------------------------
- دوستت دارم.../ + منم همینطور.../ -منم همینطور،منم همینطور...لعنتی! همه همینو میگن... توأم بگو: دوستت دارم! "منم همینطور" با "دوستت دارم" خیلی تفاوت داره!
The Bitter Tears if Petra von Kant/Rainer Werner Fassbinder
------------------------------------------
** عنوان پست از روزبه بمانی
  • ۹۴/۰۹/۲۶
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.