} دیـشب ِ خستگی‌ام را ای کاش صبح ِ زود ِ روی ِ ماه تو... :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

دیـشب ِ خستگی‌ام را ای کاش صبح ِ زود ِ روی ِ ماه تو...



* ده سرباز توی دستانت/ پشت سنگری که تنم بود/ از چه می ترسیدند؟! که همدیگر را اینطور سفت گرفته بودند؟

حمید جدیدی

------------------------------------------

* دیشب کابوس رفتنت را دیدم/ به خودم آمدم/ زنی خوش خیال در من زمزمه کرد: "گفته اند خواب زن چپ است" / زبان شعرم لال! اگر راست نگفته باشند چه؟

هستی دارایی

------------------------------------------

* تمام خبرگزاری ها بحران مالی ِ اروپا را تیتر زده اند/ هیچ کس خبر ندارد اینجا/ درست در قلب خاورمیانه/ بحران، مال ِ دیگری بودن توست!

سمانه سوادی

------------------------------------------

  توی تمام راه‌های دنیا سنگی هست که عابری از سر ِ بی‌حوصله‌گی آن‌ را با ضربه‌ای به گوشه‌ای دور می‌اندازد . آن سنگ‌‌ مردی بوده‌ که زنی به ‌او فکر نمی‌کرده ..

فرشید فرهادی

------------------------------------------

* به تعمیرکاران بگو اشکال این هواپیما فنی نیست... به مسجد فرودگاه بروند و عاشقی را قانع کند که دل بکَند!

احسان پارسا

------------------------------------------

* هربار که نمره ی عینک هایم بالا می رود/باید نزدیک تر بیایی/ کاش کور می شدم...

مجید محمدی

------------------------------------------

* آن دفعه که خوابت را دیدم، پنج‌شنبه بود و غروبش باران آمده بود و شام میرزاقاسمی داشتیم و یکی از جوجه اردک‌ها بیرون لانه جامانده بود. امروز پنج‌شنبه است و باران می‌بارد و شام میرزاقاسمی داریم و می‌خواهم خودم را راضی کنم یکی از جوجه‌ها بیرون لانه بماند!

رقیه خدابنده

------------------------------------------

* یاد چشمهایت می افتم سخن از خدا که می شود.

؟

------------------------------------------

* من از عطر آهسته هوا می فهمم تو باید تازگی ها از اینجا گذشته باشی...

 سیدعلی صالحی

------------------------------------------

* فکر نمی کنم هیچ آدمی تنهایی راحت باشه./ ما فقط به تنهایی عادت میکنیم/ شاید مردا تنهایی راحت تر باشن/ ولی زنها واسه تنها بودن ساخته نشدن!

کتاب اینجا باران صدا ندارد_کامران محمدی

------------------------------------------

* زنی سمت پلیس رفت و گفت:"سرکار، آن مرد که در آن گوشه ایستاده، مرا آزار می دهد."/پلیس گفت:"ولی خانم من مدتی است که او را زیر نظر دارم، او حتی به شما نگاه هم نکرده است."زن گفت:"آیا این آزار دهنده نیست؟!"
کتاب زن _ اثر اشو

------------------------------------------

** عنوان پست از فرشید فرهادی




  • ۹۴/۰۹/۲۲
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.