} ای من فدای چشم تو .... یادت جدا... بخیر :: به نام زن

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

" دارمــــش دوســــت "

به نام زن

ای شعر ای طلسم سیاهی که سرنوشت
عمر مرا به رشته جادویی تو بست
گفتم تو را رها کنم و زندگی کنم
اما چه توبه ها که در این آرزو شکست




می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها ، عادت ها و هوس ها..

ای من فدای چشم تو .... یادت جدا... بخیر


* به من میگفت: کم حرف میزنی...... باورکنید هرکس چشمانش را می دید الفبا یادش میرفت!

آیدین دلاویز

------------------------------------------

* پشت پرده شعر...جنگ های جهانی بزرگی در می گیرد،هیچ شاعری نمی خواهد تو به کسی جز خودش برسی، مسبب همه ی جنگ های جهانی تویی! وگرنه دیکتاتور هم یک آدم معمولی،مثل من و تمام شاعران است که عاشق خاک سرزمینی ست که تو در آن زندگی میکنی...

؟

------------------------------------------

* تصمیم گرفتم هر روز کمی از تو را فراموش کنم / اشتباهم این بود از چشمهایت شروع کردم...

فرید صارمی
------------------------------------------

* ایمان می آورم به قیامت!/ تنها برای دیدن حال خدا/ وقتی با تو چشم در چشم می شود!

حمید سلاجقه
------------------------------------------

* چشمهایت به چه کسی رفته است؟ این تنها رفته ای است که دوستش دارم...

فرید صارمی
------------------------------------------

* آتش می سوزاند/ یخ سرد می کند/ تو هر دو را داری! وقتی نگاه میکنی و لبخند نمیزنی...

احمد سوسرایی
------------------------------------------

* چقدر جای من در کتاب های تاریخ خالی است... بس که با چشمان تو جنگیده ام!

حمید سلاجقه
------------------------------------------

* موسی = عصایش/ محمد= کتابش/ تو= چشمهایت!!!

ایرج تمجیدی
------------------------------------------

* خواستم برای چشمانت شعری بگویم/ نفهمیده بودم چشمهای تو تنها شعر جهان است...

؟
------------------------------------------

* تو همیشه نیمه ی پر لیوان را می دیدی و من  نیمه ی خالی آن را /و هیچ وقت نفهمیدی از پشت نیمه ی خالی چشم هایت چقدر قشنگتر دیده می شوند!

محسن حسینخانی

------------------------------------------

همفری بوگارت : چشمات اذیتت میکنه ؟    /لورن باکال : نه !/   بوگارت : ولی پدر منو در آورده !!
دیالوگ از فیلم the big sleep

------------------------------------------

ترانه_ فریدون آسرایی

http://dl.nex1music.ir/1394/05/15/Fereydoun%20-%20Cheshmat%20Male%20Mane%20%5B128%5D.mp3

------------------------------------------

** عنوان پست از رسول یونان

**همه مان افرادی معمولی هستیم. خسته کننده ایم. شگفت انگیزیم. همه مان خجالتی هستیم. شجاعیم. قهرمانیم. بی پناهیم. فقط به روزش بستگی دارد.!!!



  • ۹۴/۰۹/۲۲
  • Silent ...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.